Gravatar

#1 Patriarch 15 år siden

Hejsa. Efter min XBOX døde har jeg fået en ny. Problemet er at den ikke vil vise billedet i widscreen (på mit alm. 32'' CRT skærm). Eller rettere det vil den når jeg vælger at XBOX'en skal vise det på en pal-50 skærm. Problemet med det er at et spil som f.eks. COD5 ikke understøtter det.

Jeg har "fortalt" XBOX'en at den skal vise det i widescreen, men så snart jeg sætter den til Pal-60 så bliver den 4:3

ARG!

Jeg tror jeg kan løse det ved at købe deres RGB kabel frem for det der følger med, men det burde virke uden!

Ideer?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 McPeter 15 år siden

Det er mandag, så jeg er altså ikke så sjov endnu, men hvad med at købe en PS3? :o)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 15 år siden

Uden at vide meget om det, lyder det som en god idé at købe det kabel. Jeg synes at have hørt dårligt om det der følger med, og det jeg bruger har jeg aldrig haft problemer med. Husk dog også at sætte xbox'en til hd, ellers får du ondt i øjnene af at spille. Og køb for Guds skyld ikke en PS3, på nær hvis du vil gå glip af den mange gode spil der er derude.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 maniac 15 år siden

Ja, for alle dem der producerer gode spil, udgiver konsekvent ikke til ps3 ;)
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 15 år siden

Ps3 kom jo ud noget senere end xbox360, og der kom jo mange gode spil ud i den tid. Men ja, 360 har flere gode eksklusive titler end ps3 også.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 Bobby Singer 15 år siden

#5 Nej! PS3 har bare bedre eksklusive spil og det er fakta fordi jeg siger det, for at bruge din form for logik ;)
Idjit
Gravatar

#7 HonoDelLoce 15 år siden

#6 og endnu mere fakta, fordi jeg giver dig ret!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 Lord Beef Jerky 15 år siden

#6 Yes yes...
Gravatar

#9 Patriarch 15 år siden

Jeg har prøvet alle jeres gode forslag, med untagelse af at købe en PS3. Stadig ingen widescreen desværre.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 15 år siden

#9 Er det måske dit Tv der er sat til en eller anden sær funktion? Ellers prøv et smut på et xbox forum. Det vrimler heldigvis med nørder, der ved alt om den slags på internettet, og de problemer jeg har haft med computer og lignende, er alle blevet løst på højst et par dage pga. denne fremragende gruppe mennesker.

Skriv ny kommentar: