The new Panasonic DMP-BD60 and DMP-BD80 can be modified to Multiregion for Blu-ray and DVD. DVD region selection is automatic. For Blu-Ray discs you can switch easily with the original remote between regions A,B & C. Firmware updates will not interfere with the Multiregion modification.
The BD60 and BD80 will be available at the first week of April.
Ja, det er absolut meningen og planen, men vi har lært af erfaring, at man ikke skal love noget, som man ikke kan holde, så vi venter med at annoncere noget til vi er helt sikre på, at vi kan gøre dem kodefri.
Vi gætter på, at vi har dem klar i slutningen af april.
#5 - Det lyder spændende. I så fald at de kan gøre dem regionsfri på begge sider, så kunne det meget vel ende med at det var sådan en sag, der skulle her hjem i stuen og stå. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Ellers er svenske dvdirect.net og en mulig forhandler jeg købte selv min Panasonic regionsfrie BD-afspiller ved dem, de forhandler generelt mange panasonic afspillere.
Så vidt jeg kan se, er afspillerne hos dvdirect.net ikke regionsfri, kun multikodet. I følge deres side, kan man ikke afspille BD region C, måske ikke et stort problem lige nu, men det kan det jo blive på sigt.
#8 Min kan da afspille både A,B og C, iflg. manualen og dvdirect's side, jeg tror du måske har kigget på deres Pioneer afspillere, men ja korrekt multikodet ikke reg. fri, men såvidt jeg kunne læse i #2 er det også det han søger.
#1 chronaden 15 år siden
Tænker mest på muligheden for at gøre dem regionsfri, både på SD og HD delen?
#2 chronaden 15 år siden
The new Panasonic DMP-BD60 and DMP-BD80 can be modified to Multiregion for Blu-ray and DVD.
DVD region selection is automatic. For Blu-Ray discs you can switch easily with the original remote between regions A,B & C. Firmware updates will not interfere with the Multiregion modification.
The BD60 and BD80 will be available at the first week of April.
#3 Bony 15 år siden
#4 chronaden 15 år siden
#5 chronaden 15 år siden
Hej Steffen.
Ja, det er absolut meningen og planen, men vi har lært af erfaring, at man ikke skal love noget, som man ikke kan holde, så vi venter med at annoncere noget til vi er helt sikre på, at vi kan gøre dem kodefri.
Vi gætter på, at vi har dem klar i slutningen af april.
Mvh
Niels Ole
#6 Bony 15 år siden
#7 mvejen 15 år siden
#8 filmz-Kadann 15 år siden
Så vidt jeg kan se, er afspillerne hos dvdirect.net ikke regionsfri, kun multikodet. I følge deres side, kan man ikke afspille BD region C, måske ikke et stort problem lige nu, men det kan det jo blive på sigt.
#9 mvejen 15 år siden
#10 filmz-Kadann 15 år siden
Ah ja, det er sandt, Panasonics kan, jeg havde kigget på Sonys.