Gravatar

#1 dyg 11 år siden

Er det muligt, at gøre en Panasonic BDT100 BD-afspiller regionsfri på DVD-siden?

Jeg har kun kunnet finde et par steder, der nævner en "special enhanced firmware" som man kan købe på skumle sites...
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 11 år siden

dyg (1) skrev:
Er det muligt, at gøre en Panasonic BDT100 BD-afspiller regionsfri på DVD-siden?

Jeg har kun kunnet finde et par steder, der nævner en "special enhanced firmware" som man kan købe på skumle sites...


Skriv en mail til Laserdisken om de kan hjælpe dig. (Der er jo ingen der siger at du skal tage imod deres hjælp). Men de kan i hvert fald fortælle dig det.

Edit: Så lige det var Panasonic, og ikke Pioneer. Så er det ikke sikkert de kan hjælpe dig alligevel.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 chandler75 11 år siden

Jeg købte for ikke så lang tid siden en Panasonic BD (kan ikke huske hvilken model) i Panasonic Center, og der gjorde de den regionsfri i butikken, så du kan prøve at kontakte dem: http://www.panasoniccenter.dk/
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 dyg 11 år siden

Super, dem hiver jeg lige fat i!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: