Gravatar

#1 Ryder666 5 år siden

Hej, jeg har lige fået my bloody Valentine i 3d på blu ray, OG mit spørgsmål er således. Kan man bruge de medfølgende 3d briller fra my bloody Valentine til terminator 2 3d??

Er ret imponeret over hvor meget dybde,
der er i billedet på min projektor. Hvilket får minderne frem i mig, fra den gang jeg så my bloody Valentine i biffen.

Håber nogen kan hjælpe mig på vej,
til at finde det rette og billigste udstyr.

Tænker ikke at jeg vil ofre mere end 500-1000kr på det.

Any help would be appreciated.

På forhånd tak.
Gravatar

#2 Ryder666 5 år siden

Hvilken type briller bruges der iøvrigt i biografen? Går de under passive 3d og ikke strømbaseret aktive shutter glasses? Vil helst være fri for at tilslutte kabel til brillen. I really need some information.

Har prøvet gammelt 3d system hvor shutter glasses nærmest blinker konstant og er noget ringere end kvaliteten på my bloody Valentine. Og den gamle teknologi, kunne dog godt fungere på en projektor, selvom det var anbefalet til crt skærm. Men det var belastende at se på i længden. Ved dog godt at 3d nok har udviklet sig en smule bedre end my bloody Valentine, som jo hvad, er godt 10 år gammel? Så det er derfor jeg spørger. Der må være nogle kloge hoveder herinde, der ved noget.
Gravatar

#3 Geekalot 5 år siden

Er der forskel på de 3D briller man får med til sit tv til enkelte film ?
Tænkte de virker lige godt eller lige skidt til alle 3D film ! :)
Gravatar

#4 Ryder666 5 år siden

Well, har modtaget t2 3d idag, og min nuværende blu ray afspiller kunne ikke vise ægte 3d. Så er det godt at man også kan se den i 2d, så det ikke er helt spildt.

Skal alligevel snart have opgraderet systemet, så det gør ikke noget.

Har dog bestilt andre 3d film med papbriller, som den nuværende afspiller godt kan vise, og der er kvaliteten ganske udmærket.

Skriv ny kommentar: