Gravatar

#1 filmz-yoshimura 18 år siden

Nu er jeg jo ingen haj til teknik eller brændbare medier, så da jeg får en forespørgsel fra en bekendt, tænke jeg straks, at det måtte der være nogen herinde, der kunne hjælpe med.

Han er spaghetti-western-fanatiker ... og mange af de film, han leder efter, er ikke udgivet på dvd, hvorfor han (ligesom diverse Star Wars-purister) har måttet ty til eBay for at finde piratkopier af filmene.

Nuvel ... han har købt en pæn stak film fra en forhandler i Canada. Den første sending, som altså er på DVD-R, fungerede upåklageligt, men den næste sending er umulig at afspille. Når afspilleren har kørt i cirka ti minutter, fryser billedet, og filmen begynder at "hoppe" frem i ryk afbrudt af lange pauser.

Hans spørgsmål er så, hvad dette kan skyldes, og om der kan gøres noget ved det. Det bør lige tilføjes, at han har forsøgt at afspille de pågældende film på fire forskellige dvd-afspillere, hver gang med samme resultat.

Any suggestions?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Sikkert lige den sending af DVD-R skiver, den er gal med. Prøv og overfør indhold fra een skive til harddisk og brænd en ny DVD-R med indhold. Virker normalt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Scherlund 18 år siden

dårlig encoding eller skive kvalitet er lige det første jeg kommer i tanke om. Prøv evt. at se om problemet også er der når de afspilles på PC. Hvis problemet forsvinder vil jeg gætte på dårlige skiver og så er der ikke så meget at gøre. Men held og lykke med at løse problemet.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 18 år siden

#2 Det var også, hvad han selv havde tænkt sig at gøre, men nu ville jeg lige spørge. Takker.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: