Gravatar

#1 filmz-Fandango 16 år siden

Hej

Vi har just investeret i et Samsung PS-42C62 42 tommer Plasma-TV. Det var billigt, så jeg havde ikke regnet med at det ville være helt fantastisk og vi har også lidt problemer med det:

- TVet har en række såkaldte picture standards (mode): Dynamic (til rum med meget lys), standard (til almen TV-sening) og Movie (til film). Problemet er at hver gang man sætter indstillingen til enten standard eller movie, så går der ca. en halv time før TVet helt af sig selv hopper over på Dynamic. Det sker konsekvent uanset om vi ser TV via antennestikket eller film via en ekstern enhed. Det er selvsagt uhyre irriterende og frustrerende. Jeg vil gerne vide om det er et generelt problem med TVet, om det er en fejl eller om det blot er en indstilling der skal ændres. Og jeg vil gerne vide det inden vore 14 dages returret udløber.

- Ovennævnte er klart det største problem vi har med TVet, men deritl kommer en sær lille detalje med det blå lys om on/off knappen på fronten. Det er som om indstillingen for knappen bliver nulstillet hver gang vi tænder TVet. Vi sætter den til ikke at være tændt, men når vi så tænder TVet, så tænder lyset igen.

Al hjælp og vejledning ville være yderst værdsat! På forhånd tak...
Gravatar

#2 filmz-Fandango 16 år siden

Fandt selv ud af hvad problemet var. Da TVet var en demo-model var det sat i såkaldt shop-mode, en funktion der nulstiller billedinstillingerne hver halve time. Skulle andre finde sig i samme situation, så nulstilles det ved at holde volumen og menu-knapperne på siden af tvet inde i et par sekunder.
Gravatar

#3 filmz-bullettooth 16 år siden

sjov feature.... men alligevel smart med alle de pilfingre der render rundt og skal skrue på indstillingerne....
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: