#11 ja det er spørgsmålet - jeg googlede personen for at se om der skulle være spor af gode engelsk kundskaber, men det var der ikke lige noget der tydede på. Jep, jeg har lidt for meget tid på hænderne denne aften:)
Du skal bruge tuneren i dit TV, da denne er en digital tuner, hvilket den næppe er i din harddisk optager. Antennekablet skal derfor direkte i dit TV.
smilemirabell (1) skrev:
Forbinder vi med scart kablen, virker harddick optageren, så vi kan se/afspille hvad der ligger på den. Men ikke indstille tv kanalerne og derofr ikke optage.
Jeg er lidt i tvivl om, hvad du gør her ? Prøver du at indstille dine kanaler gennem din harddisk optager, eller... ?
I stedet for din harddisk optager kan du med fordel nok benytte dig af dit nye TVs features mht. optagning. Recordere.dk
Hvis du skal have kyndig hjælp, skal du nok prøve at oprette en tråd i forummet på recordere.dk - se ovenstående link.
Glad for jeg kunne levere dagens grin :-) Lige nu er mit hoved dog på meget tæt på at ligne en tomat.
Til problemmet.
Hvis vi forbinder antenne stikket til tv'et har vi ingen kanaler på harddisken. Hvis vi forbinder antenne stikket til harddisken har vi ingen kanaler på tv'et
#18 ja det gør man som ordblind, er ordet først kommet forkert ind på lys tavlen, så går det galt igen og igen
#11 Patriarch 14 år siden
#12 jessup 14 år siden
#13 BN 14 år siden
*LOL*
#14 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#15 Skeloboy 14 år siden
#16 jessup 14 år siden
- jeg kan dog ikke hjælpe.
#17 Popeye 14 år siden
Jeg er lidt i tvivl om, hvad du gør her ?
Prøver du at indstille dine kanaler gennem din harddisk optager, eller... ?
I stedet for din harddisk optager kan du med fordel nok benytte dig af dit nye TVs features mht. optagning. Recordere.dk
Hvis du skal have kyndig hjælp, skal du nok prøve at oprette en tråd i forummet på recordere.dk - se ovenstående link.
#18 Patriarch 14 år siden
I call faul...
Men jeg kan heller ikke hjælpe. Men ja - prøv www.recordere.dk
#19 filmz-Bruce 14 år siden
#20 smilemirabell 14 år siden
Lige nu er mit hoved dog på meget tæt på at ligne en tomat.
Til problemmet.
Hvis vi forbinder antenne stikket til tv'et har vi ingen kanaler på harddisken.
Hvis vi forbinder antenne stikket til harddisken har vi ingen kanaler på tv'et
#18 ja det gør man som ordblind, er ordet først kommet forkert ind på lys tavlen, så går det galt igen og igen