Vi har købt nyt tv TX-P46G20, hvor vi tidligere havde et phillips billedrør med en Harddick optager fra phillips.
Vi kan ikke få tilsluttet harddick optageren.
Forbinder vi med scart kablen, virker harddick optageren, så vi kan se/afspille hvad der ligger på den. Men ikke indstille tv kanalerne og derofr ikke optage.
Forbinder vi på den gamle måde, antenne stikket i harddick optageren og et artennne stik fra harddick optagernen til tv'et, kan vi ikke se nogle kanaler på tv'et.
Honodelloce - det kan man godt se på dit profilbillede ;)
What the hell - personal bashing !
Jeg melder dig til kommunen ! :D
Faktisk husker jeg ikke lige hvorfor i alverden det billede der endte herinde :D Det var et jeg fik taget ved et uheld fordi jeg legede med farveindstillinger på mit digi-kamera :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 smilemirabell 14 år siden
Vi kan ikke få tilsluttet harddick optageren.
Forbinder vi med scart kablen, virker harddick optageren, så vi kan se/afspille hvad der ligger på den. Men ikke indstille tv kanalerne og derofr ikke optage.
Forbinder vi på den gamle måde, antenne stikket i harddick optageren og et artennne stik fra harddick optagernen til tv'et, kan vi ikke se nogle kanaler på tv'et.
Nogle gode råd?
#2 Yoda 14 år siden
#3 Bobby Singer 14 år siden
Det lyder ubehageligt!
#4 filmz-Martychris 14 år siden
#5 Kochie 14 år siden
#6 HonoDelLoce 14 år siden
#7 Patriarch 14 år siden
#8 davenport 14 år siden
#9 lagoni 14 år siden
#10 HonoDelLoce 14 år siden
What the hell - personal bashing !
Jeg melder dig til kommunen ! :D
Faktisk husker jeg ikke lige hvorfor i alverden det billede der endte herinde :D Det var et jeg fik taget ved et uheld fordi jeg legede med farveindstillinger på mit digi-kamera :D