Kan man tage en kopi af en dvdfilm og så tilføje nye undertekster.... Så filmen fungere helt normalt blot med de ekstra undertekser som ikke var med fra start.
Det er mine egen film jeg har tænkt mig at kopier.. Er det ulovligt at kopier en og ligge nye undertekster på selvom man har ejer filmen?
På forhånd tak for hjælpen
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Jeg har gjort det en masse gange, og jeg kan kun sige, at det er et helvede. En ting er, at synkronisering er stort set umulig, men noget andet er, at programmerne til at tilføje den nye tekst som et valgspor er ret komplicerede og ikke særligt gode (masser af fejl).
Når det er sagt, så ser det dog ud til, at den guide, som Kadann linker til har det meste med og burde virke. Men, vær forberedt på at få et par grå hår undervejs...
På min hjemmeside har jeg lavet en guide til forskellige former for backup. Den indeholder også tilføjelsen af undertekster. Den er dog aldrig tænkt som en egentlig guide, men mere en huskeseddel til mig selv, men måske kan du bruge det til noget: Gå ind på www.jackjazz.dk og vælg "Guide".
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#1 Jeg er bare nysgerrig ... hvorfor vil du have andre undertekster på filmene?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Tak for hjælpen....jeg prøver.. havde dog håbet der fandets et magisk program som lige kunne smide det på...
#5 Det er til south park.. Synes at Cartman til tider er utrolig uforståelig så der er engelske tekster en stor hjælp. Men vil da prøve at se om jeg kan klare mig uden først
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#1 MouseMickey 17 år siden
Det er mine egen film jeg har tænkt mig at kopier..
Er det ulovligt at kopier en og ligge nye undertekster på selvom man har ejer filmen?
På forhånd tak for hjælpen
#2 filmz-Kadann 17 år siden
http://forum.videohelp.com/topic219535.html
Det kan dog være svært at få billede og undertekster til at spille sammen, har jeg måtte sande.
#3 filmz-jackjazz 17 år siden
Når det er sagt, så ser det dog ud til, at den guide, som Kadann linker til har det meste med og burde virke. Men, vær forberedt på at få et par grå hår undervejs...
På min hjemmeside har jeg lavet en guide til forskellige former for backup. Den indeholder også tilføjelsen af undertekster. Den er dog aldrig tænkt som en egentlig guide, men mere en huskeseddel til mig selv, men måske kan du bruge det til noget:
Gå ind på www.jackjazz.dk og vælg "Guide".
//JackJazz
#4 PredatorX 17 år siden
Jeg tror ikke der er nogen lov imod at ændre eksisterende købt materiale efter eget behov, såfremt du ikke distribuerer det.
#5 filmz-yoshimura 17 år siden
#6 MouseMickey 17 år siden
#5 Det er til south park.. Synes at Cartman til tider er utrolig uforståelig så der er engelske tekster en stor hjælp. Men vil da prøve at se om jeg kan klare mig uden først