Sådan har jeg det også. Jeg kan leve med regionskoderne på BD, men det er ret irriterende at jeg skal have tre afspillere stående, for at kunne afspille de tre formater. :)
Underligt i grunden. Jeg synes slet ikke vi har hørt om nogen der har forsøgt. DVD koderne burde vel ikke være så lede at cracke eller hvad? Er det bare fordi alle koncentrerer sig om BD?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det er jo en noget mere kompleks maskine, end både en PS2 og en DVD-afspiller. På grund af softwaren i maskinen, vil ethvert hardwareindgreb enten kunne sætte ud af spillet ved hjælp af en opdatering af softwaren. Hvis man så vælger at droppe softwareopdateringen, vil man sikkert bare komme ud fra, at der vil være BD-film man ikke kan afspilles, p.g.a. den måde man har lavet kopisikringen på.
Der er dog folk der har rodet med softwaren til PS3, de er bare ikke kommet så langt endnu.
#1 izi 17 år siden
Er der nogen der ved hvordan man kan gøre sin playstation 3 kodefri, så den f.eks. kan spille region 1 DVD'er og Blu-Ray film?
Tak på forhånd.
/izi
#2 filmz-Kadann 17 år siden
#3 Bony 17 år siden
#4 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-Kadann 17 år siden
Sådan har jeg det også. Jeg kan leve med regionskoderne på BD, men det er ret irriterende at jeg skal have tre afspillere stående, for at kunne afspille de tre formater. :)
#6 izi 17 år siden
/izi
#7 gi-jones 17 år siden
#8 filmz-Kadann 17 år siden
Det er jo en noget mere kompleks maskine, end både en PS2 og en DVD-afspiller. På grund af softwaren i maskinen, vil ethvert hardwareindgreb enten kunne sætte ud af spillet ved hjælp af en opdatering af softwaren. Hvis man så vælger at droppe softwareopdateringen, vil man sikkert bare komme ud fra, at der vil være BD-film man ikke kan afspilles, p.g.a. den måde man har lavet kopisikringen på.
Der er dog folk der har rodet med softwaren til PS3, de er bare ikke kommet så langt endnu.
#9 gi-jones 17 år siden