Gravatar

#11 frankdrebin 12 år siden

utyske (9) skrev:
Aight, jeg kender slet ikke sådan en.

Men så vil den bedste løsning være at tilslutte dendér S-force til tv'et med component-kabel og sætte enheden til at køre progressive scan. Det giver et langt bedre billede, end at køre med scart-kabel.

Okay, det prøver jeg så :) Tak!

HonoDelLoce (10) skrev:
Men når nu du har en PS3, er det så ikke bedre blot at bruge den til DVD'er også?

Jeg ved godt, at det måske bruger lidt mere strøm at skal have den tændt, men den er dog glimragende til at opskalere DVD-film, og når den nu alligevel er sat til......... ;)

Jo, det kunne jeg selvfølgelig.... Jeez jeg føler mig som en noob lige nu.. :D
Gravatar

#12 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg tænker bare, at du for det første slipper for et sæt kabler (composite fra S-Force til TV), og du får det andet højst sandsynligt får et bedre billede ud af det :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 frankdrebin 12 år siden

HonoDelLoce (12) skrev:
Jeg tænker bare, at du for det første slipper for et sæt kabler (composite fra S-Force til TV), og du får det andet højst sandsynligt får et bedre billede ud af det :)
... Og billigere bliver det også.. Så skal jeg vel bare anskaffe mig et optisk kabel.. Sweet!
Gravatar

#14 HonoDelLoce 12 år siden

Exactumundo ! Og de kan købes for stort set ingen penge (også fleksible ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 frankdrebin 12 år siden

HonoDelLoce (14) skrev:
Exactumundo ! Og de kan købes for stort set ingen penge (også fleksible ;) )

Bummer.. Måtte køre forgæves i byen.. Jeg havde ikke lige taget højde for at det er helligdag idag og i morgen..

For helvede!

Hvor faen skaffer man lige sådan et kabel idag?
Gravatar

#16 HonoDelLoce 12 år siden

Hehe, jeg havde overhovedet heller ikke tænkt over, at det er helligdag..

Til dit spørgsmål må svaret derfor være; det tror jeg faktisk ikke, at du gør særlig mange steder. Desværre.. Med mindre, selvfølgelig, du kender en i nærheden, der har et ekstra. (jeg har et ekstra som du måtte få ganske gratis, men jeg er ret overbevist om, at du ikke bor i nærheden af Kærsholm :D )
Gravatar

#17 frankdrebin 12 år siden

HonoDelLoce (16) skrev:
Hehe, jeg havde overhovedet heller ikke tænkt over, at det er helligdag..

Til dit spørgsmål må svaret derfor være; det tror jeg faktisk ikke, at du gør særlig mange steder. Desværre.. Med mindre, selvfølgelig, du kender en i nærheden, der har et ekstra. (jeg har et ekstra som du måtte få ganske gratis, men jeg er ret overbevist om, at du ikke bor i nærheden af Kærsholm :D )

Nej, det gør jeg godt nok ikke.. ;) Det er lidt langt at køre..

Jeg må vist bare vente til lørdag med at anskaffe mig et så! :)

Skriv ny kommentar: