Ok, men jeg læser ikke konsol-tråden :) Min mening med det var i virkeligheden at det er relevant for os der vil afspille DVD'er på et 1080 display. Spillene kan være ligemeget.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
anyways har ikke bestilt en ps3 endnu, jeg venter til jeg får mig et HDTV, og til at der kommer nogle flere spil, men ja film er da bestemt også en vigtig ting for mig, så det er da bestemt en god nyhed, som ja rigtig blev linket til i konsol tråden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 Jeg har testet den kortvarigt på min projektor, og den skalerer DVD'er ganske fremragende. Jeg så dog kun de første 20 minutter af LOTR: ROTK, og jeg havde umiddelbart ikke noget at indvende på billedkvaliteten. Jeg så samme segment af LOTR i Toshiba's HD-XE1 afspiller, og jeg kunne ikke se nogen forskel i billedkvaliteten de to imellem. Så den er godkendt herfra! Jeg ville også have testet den op imod den bedste DVD-afspiller på markedet, Denon 3930, men den er i øjeblikket ikke forbundet til min projektor.
#1 gi-jones 17 år siden
#2 filmz-Kadann 17 år siden
#3 gi-jones 17 år siden
#4 filmz-Kadann 17 år siden
#5 elwood 17 år siden
anyways har ikke bestilt en ps3 endnu, jeg venter til jeg får mig et HDTV, og til at der kommer nogle flere spil, men ja film er da bestemt også en vigtig ting for mig, så det er da bestemt en god nyhed, som ja rigtig blev linket til i konsol tråden 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 gi-jones 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
#8 pulse83 17 år siden
Jeg har ikke testet nogen PS/PS2 spil på den.
#9 filmz-Kadann 17 år siden
Du må gerne skrive en sammenligning med 3930'eren, hvis du får mulighed for at teste :)
#10 elwood 17 år siden