#3 Jeg har set både firmware og koder/tastetryk til 1720'eren, måske er det noget nær samme metode man skal knække 1730'eren på. Da jeg (som jeg fortalte dig i går :) ) ikke er hjemme kan jeg selv ikke tjekke det, men har set to forslag til 1720'eren; på begge forslag skydes drevet ud hvor der trykkes 9-9-9-9 og hvis dette ikke virkede var det vist 5-6-7-8. Det skader jo ikke at prøve sig frem.
Jeg kan dog ikke garanterer for det virker og vil selv gå i krig med projektet senere i aften. Jeg smider også til den tid et indlæg inde på videohelps forum.
Vil I tro, den kan kobles sammen med NAD L73 DVD-receiver , da DVD´en i min er mildest talt ringe, men forstærkeren er OK!?
Køb aldrig sådan en, den er bare ikke god nok. Det tager et sted mellem 2-3 forsøg, for at få den til at æde en dvd. Og det er hver gang jeg skal se noget.
#7 Det er en Denon :) Spøg til side, den er testvinder i Tyskland i sin prisklasse. Den indeholder en god scaler og Denon har ry for kvalivare mht. komponenter, samt billed- og lydkvalitet. Man kan til pengene, ikke gå galt i byen med den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 DarkLight 18 år siden
Jeg ser helst det er en gratis løsning :)
#2 filmz-Bruce 18 år siden
Altid check dette site og www.dvdforums.com, www.avsforum.com og http://www.avforums.com/ for info om hacks på players.
#3 DarkLight 18 år siden
Eller sådan kan man ikke se på det?
Og er det fordi afspilleren er relativ ny at der ikke er kommet noget endnu?
#4 dolphinfriendly 18 år siden
Jeg kan dog ikke garanterer for det virker og vil selv gå i krig med projektet senere i aften. Jeg smider også til den tid et indlæg inde på videohelps forum.
Der må og skal findes et crack! :)
#5 DarkLight 18 år siden
Men ellers virker den rigtig lækker, omend lidt plastik agtig :)
#6 maniac 18 år siden
#7 filmz-Kadann 18 år siden
#8 MadMartigan 18 år siden
Vil I tro, den kan kobles sammen med NAD L73 DVD-receiver , da DVD´en i min er mildest talt ringe, men forstærkeren er OK!?
Køb aldrig sådan en, den er bare ikke god nok. Det tager et sted mellem 2-3 forsøg, for at få den til at æde en dvd. Og det er hver gang jeg skal se noget.
#9 filmz-Bruce 18 år siden
#10 filmz-Kadann 18 år siden
Aight.. takker. :) Jeg har selv kig på storebroderen.