Gravatar

#11 database 15 år siden

Nåh okay, men du fik så downloadet opdateringen senere hen? Har stadig ikke fået downloadet min, men prøver igen i morgen.
Gravatar

#12 Bony 15 år siden

#11 - Det kan jeg faktisk slet ikke huske. Det tror jeg faktisk ikke. Mener at jeg droppede spillet forholdsvis hurtigt, så må være svar skyldig om det er det der er fejlen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 database 15 år siden

#5 Fejlmeddelelsen har nummeret 80710723
Gravatar

#14 The Insider 15 år siden

Der udkommer vanvittigt mange gode spil i disse tider, og de er så billige fra Axel, så jeg overvejer også at købe dem derfra. Men er der virkelig ingen grund til at frygte, at jeg ikke vil kunne opdatere spillene, nu hvor jeg har en europæisk maskine?

EDIT: Og vil det heller ikke være et problem at game online med spil købt fra USA?
War. War never changes.
Gravatar

#15 database 15 år siden

Sådan så er det fixet. Googlede fejlkoden og fandt svaret. Hvis der er andre der har oplevet samme problem, er det eneste i skal gøre, bare at deaktivere forbindelsen til mediaservere. Det virker med det samme.

Tak til alle jer der svarede (:
Gravatar

#16 database 15 år siden

Bare rolig Insider. Tror ikke der er noget at frygte. Har læst inde på diverse hjemmesider at folk har haft problemer med at opdatere downloads til spillene, lige meget hvor de er købt fra. Hvis du oplever at den ikke gider, skal du bare deaktivere forbindelsen til mediaserverne. Det virkede med det samme for mig og stort set alle andre siger at det er svaret, hvis det problem dukker op.
Gravatar

#17 database 15 år siden

Så tror roligt du kan købe spil fra udlandet (:

Skriv ny kommentar: