Gravatar

#1 database 16 år siden

Hej alle sammen,

Jeg har lige fået Assassin's Creed til ps3. Spillet er købt i udlandet, der står United Kingdom bagpå. Når den så begynder at downloade opdateringsdata til spillet siger den, at der opstod en fejl. Skyldes dette at der er regionskoder til spillene? Og kan man godt gøre ps3'eren regionsfri, hvis det er? Tager den evt. skade af det?

På forhånd tak.
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

#1 jeg har selv AC fra udlandet af, og nej spil til PS3 er regionsfri.

fejlen må skyldes noget andet, sker det også hvis du gør det igen ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 database 16 år siden

#2 Ja jeg har prøvet op til flere gange. Nogle gange downloader den også lidt, men når den når op på omkring 20 % siger den igen, at der er opstået en fejl.
Gravatar

#4 McPeter 16 år siden

Jeg har hørt om andre der har haft problemer med at connecte til PSN-netværket de sidste par dage.

Alternativt kan det også skyldes at du kører via trådløst netværk - prøv med kabel?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

hmm, hvad siger fejlmeddelsen, den må ha et nummer eller noget som evt. kan googles ku jeg forstille mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 database 16 år siden

#4 Præcis bruger trådløst netværk. Det kunne godt være derfor så.
Gravatar

#7 database 16 år siden

Hov nu kan den lige pludselig godt afspille spillet, også selvom jeg ikke har downloadet opdateringerne?
Gravatar

#8 filmz-vassago 16 år siden

Mindes at have læst, at en af konsollerne (PS, Xbox, Wii) havde bøvl med at køre nogle spilopdateringer, noget med at hvis man havde en PAL (eller NTSC) maskine, som vist godt kunne et regionsfrit NTSC spil fra USA - men kunne så gå helt i baglås hvis den forsøgte at opdatere noget til spillet og det så ikke matchede konsollen - PAL/NTSC-mæssigt. Skal dog ikke sige om det har noget med lige netop denne problemstilling at gøre...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 database 16 år siden

#8 Ved ikke, men tror ikke der er noget galt med selve spillet, da det fungere helt fint. Hmm tror det må være noget med nettet eller sådan noget.
Gravatar

#10 Bony 16 år siden

Jeg havde også problemer med at downloade opdateringen til Assassin's Creed i sin tid. Så fejlen ligger med garanti ikke i din PS3 eller eventuelle regions-begrænsninger. Spil er, som de andre også nævner, ikke regionskodede. Og som svar på dit spørgsmål. Nej, PS3'eren kan ikke gøres regionsfri på nuværende tidspunkt. Om den bliver det på et senere tidspunkt er stadig uvist. Hvis du knækker koden så gå stille med dørene, for der er nok mange der er interesseret i at vide hvordan.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: