Som nogle ved, købte jeg en Infocus fra HIFIKlubben. Men jeg er desværre tilhørende den del af befolkningen, der oplever det såkaldte Regnbueeffekt. (ca. 5 % ser det) - Og det giver en forbandet hovedpine, og er ikke smukt at se på. Jeg oplever det når der er mørke farver, med lyse indfald. Fx. hvis man ser en skyline ved aftenstid. Det er enormt distraherende, og jeg er ærgelig over det. Det er alligevel 9000,- kr jeg har brugt på den. Det mærkelige er, at jeg ikke oplevede det i Klubben, da jeg så en demo..
Men jeg vil høre, om der er nogen der ved noget om hvad man kan gøre. Er der nogle indstillinger, filtre osv. jeg kan bruge til at fjerne denne effekt?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 18 år siden
Men jeg er desværre tilhørende den del af befolkningen, der oplever det såkaldte Regnbueeffekt. (ca. 5 % ser det)
- Og det giver en forbandet hovedpine, og er ikke smukt at se på.
Jeg oplever det når der er mørke farver, med lyse indfald. Fx. hvis man ser en skyline ved aftenstid. Det er enormt distraherende, og jeg er ærgelig over det. Det er alligevel 9000,- kr jeg har brugt på den.
Det mærkelige er, at jeg ikke oplevede det i Klubben, da jeg så en demo..
Men jeg vil høre, om der er nogen der ved noget om hvad man kan gøre. Er der nogle indstillinger, filtre osv. jeg kan bruge til at fjerne denne effekt?