Gravatar

#1 gi-jones 11 år siden

Er blevet tilbudt et Samsung PS59D535 til 7500,- på mit arbejde, hvilket slår mig som et godt køb, og har længe ønsket mig en større fjerner. Jeg har dog ikke været i stand til at finde nogen ordentlige anmeldelser eller tests nogen steder, så jeg har lidt svært ved at gennemskue hvor god farvegengivelse osv. jeg skal regne med.

Er der nogen, der er bedre til at finde ud af den slags end mig herinde?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 11 år siden

Har du kigget på recordere.dk?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 The Insider 11 år siden

Dude, køb mit i stedet! :-) 63" Samsung Plasma inklusive HD-DVD-afspiller, 100 HD-DVD-titler, 4 par 3D-briller, fod og vægbeslag! Anmeldelse: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfu... - PM mig et bud :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 gi-jones 11 år siden

Hehe. Jeg tog det med hjem fra arbejde i dag. Billedet står fandme godt. Det kommer til at tage mig lidt tid at vænne mig til den reflektive overflade, men her om aftenen, ser det sgu godt ud. Jeg tror det er ret sikkert at jeg beholder det. I øvrigt var det et rent helvede at slæbe det op på 3. sal så vil nødig af med det igen :-)

Det er en af de billige modeller - har ingen fancy SMART-medie-ting og ingen 3D, men jeg kan ikke se mig selv benytte mig af nogen af delene foreløbigt.

Insider: Hvorfor skal du af med dit?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 davenport 11 år siden

Han mangler penge..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 gi-jones 11 år siden

Man sælger da ikke sit TV? Sin mor måske...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 davenport 11 år siden

Stallone solgte sin hund..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

Hehe, har været helt vildt glad for det, men rykker rundt i lejligheden, så jeg kan få plads til en projektor og et endnu større lærred :) man vænner sig hurtigt til de store dimensioner. PS. 3D i hjemmebiografe overgår 3D i biffen med banelængder!
War. War never changes.
Gravatar

#9 gi-jones 11 år siden

Tjae. Jeg er nok bare ikke så hooked på hele den her 3D-dille. Især ikke hooked nok til at give det dobbelte for et TV.
STØRRELSEN til gengæld!!! OMG det er fedt. Det er vitterligt en helt anden oplevelse at se film her nu. Jeg skal sgu ikke tilbage til 40"!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#10 Highland Park 11 år siden

gi-jones (9) skrev:
STØRRELSEN til gengæld!!! OMG det er fedt. [...] Jeg skal sgu ikke tilbage til 40"!
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: