Nu ved jeg ikke, hvor godt du har bestemt dig for, at det skal være lige nøjagtig det sæt der.. Men noget i samme stil kunne være Samsung THX25 som jeg selv lige har købt for et par uger siden..
Jeg kører selv med et 42" Phillips 720p fjernsyn, og jeg må sige at jeg er mere end almindeligt imponeret over 1080i-opskaleringen, den yder (som jeg går ud fra er lig den i x250'eren)..
Jeg er ikke den store hardware-haj, og kan kun udelukkende udtale mig baseret på mine personlige oplevelser, men kvalitetsmæssigt er jeg mere end almindeligt overrasket over THX25'eren, og efter et hurtigt kig på samsungs hjemmeside kan jeg kun se, at x250'eren har én ekstra funktion i forhold til THX25'eren - HDMI-CEC (som jeg ærlig talt ikke aner hvad er :D)
Endvidere tjekkede jeg hifipriser.dk, hvor x250'eren fås til omkring 3700kr, mens jeg hentede mit TXH25-system i det allerstedsnærværende Fona for 3000 rent ud :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Mange tak for svaret honodelloce! Positive "Egne personlige oplevelser" er det bedste man kan få ;) Men det lyder ret lækkert, og så ser det jo dejligt ud, og vil passe godt sammen med mit 32" Samsung tv.
#1 Pytter 17 år siden
Jeg smider lige et link:
Link
-Tak for hjælpen
#2 HonoDelLoce 17 år siden
Jeg kører selv med et 42" Phillips 720p fjernsyn, og jeg må sige at jeg er mere end almindeligt imponeret over 1080i-opskaleringen, den yder (som jeg går ud fra er lig den i x250'eren)..
Jeg er ikke den store hardware-haj, og kan kun udelukkende udtale mig baseret på mine personlige oplevelser, men kvalitetsmæssigt er jeg mere end almindeligt overrasket over THX25'eren, og efter et hurtigt kig på samsungs hjemmeside kan jeg kun se, at x250'eren har én ekstra funktion i forhold til THX25'eren - HDMI-CEC (som jeg ærlig talt ikke aner hvad er :D)
Endvidere tjekkede jeg hifipriser.dk, hvor x250'eren fås til omkring 3700kr, mens jeg hentede mit TXH25-system i det allerstedsnærværende Fona for 3000 rent ud :)
#3 Pytter 17 år siden
Men det lyder ret lækkert, og så ser det jo dejligt ud, og vil passe godt sammen med mit 32" Samsung tv.
Men alle jer andre, kom endelig også med svar.