Gravatar

#1 Ryder666 5 år siden

Hej.

Nu er tiden kommet til at købe en ny blu ray afspiller.

Den skal helst kunne alt, både på lyd og billedsiden.

Og vigtigst af alt, den skal være kodefri, både på dvd og blu ray afspilning.

Max pris, som ny er 3000kr, måske mere.

Derudover, kigger jeg også efter et nyt fjernsyn, til Max 6000kr, måske mere. Men ikke meget mere.

Fjernsyn skal minimum være 49'', gerne med nem adgang til Netflix.

Jeg har godt nok en blu ray afspiller fra Samsung, med Netflix app, men kan ikke finde ud af at gå på Netflix med den. Den er desuden låst til region 2/b.

Har også en fra Sony, mener købte jeg en forprogrammeret fjernbetjening i sin tid, hvor man bare skulle trykke på en knap, og voila, dvd'en kunne afspille dvd'er fra alle regioner.

Så som minimumskrav, skal afspilleren kunne gøres kodefri både på dvd'en og blu ray'en, via fjernbetjening. Håber at nogen kan hjælpe.

Købte også en pioneer bdp 170 tror jeg den hed, i sin tid for godt 2000kr. Men den vil ikke længere aflæse dvd eller blu ray. Den siger bare No disc, hver gang jeg prøver at afspille. Købte den hos laserdisken.dk.

Og jeg har ikke engang opdateret firmware, så det kan vel ikke være problemet. Det blev jeg faktisk advaret om at gøre selv.

Laserdisken.dk, har desværre ikke flere kodefri afspillere på lager pt.

Så hvis der sidder nogle eksperter derude og kan hjælpe/anbefale noget, må i gerne give lyd fra jer.

På forhånd tak

P.s.

Det må ikke være brugt, men helst fra en professionel forhandler. Tænker at power og elgiganten nok har noget brugbart, men finder bare markedet en anelse uoverskueligt.
Gravatar

#2 Ryder666 4 år siden

Fjernsyn købt. Det blev til et 4k 100hertz 50'' fra LG til 4400. Er ganske tilfreds med kvaliteten. Billedet fremstår knivskarpt.

Mangler kun en kodefri blu ray afspiller.
Gerne med 4k opskalering.

Skriv ny kommentar: