ConvertXtoDVD Indtil videre den nemmeste. Man vælger filerne, menu'en genereres automatisk. Men man kan desværre ikke lave en preview knap. Altså hvor en lille stump af det aktuelle videoklip vises. Derudover kan man heller ikke flytte rundt på DVD menuen.
DVD Lab Virker som om det kan mange ting, men jeg kan slet ikke overskue det. Jeg kan ikke engang få importeret mine videoklips.
Wondershare Video To DVD Ligner meget ConvertXToDVD, men jeg kan ikke få lavet flere knapper, og få koblet dem sammen med videostumperne. Her kan man ellers flytte rundt. På den ene knap der er...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 DarkLight 17 år siden
Jeg har i den forbindelse fundet dette link. Men det ser noget omstændig ud. Findes der ikke et program der kan gøre det i et hug?
#2 DarkLight 17 år siden
Indtil videre den nemmeste. Man vælger filerne, menu'en genereres automatisk. Men man kan desværre ikke lave en preview knap. Altså hvor en lille stump af det aktuelle videoklip vises. Derudover kan man heller ikke flytte rundt på DVD menuen.
DVD Lab
Virker som om det kan mange ting, men jeg kan slet ikke overskue det. Jeg kan ikke engang få importeret mine videoklips.
Wondershare Video To DVD
Ligner meget ConvertXToDVD, men jeg kan ikke få lavet flere knapper, og få koblet dem sammen med videostumperne. Her kan man ellers flytte rundt. På den ene knap der er...
#3 Scherlund 17 år siden
Men fandt lige et par guides.
Konvertering med CCE og TMPGenc
DVDLab
Jeg kender ikke de andre programmer, så jeg kan kun hjælpe med DVDLab.