Ahh Surround, jeg har hørt om det her fænomen, glæder mig også til en dag og stifte bekendksab med det i min lejlighed.
Køre pt. stadigvæk med Sanyo (lånt mini crap anlæg) med stereo, så min plan med Surround er nok først en god resiever og så et par gode stereo højtaler, som jeg så senere kan udvide med noget mere.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nu nærmer tiden sig, jeg har valgt at putte flere penge i det hele, så jeg vil have mig en Onkyo 705 AV-Receiver. Dertil køber jeg nok et sæt Dali Concept (tænker lidt på dette sæt, og dertil en aktiv sub).
Men hvor i hele hule helvede skal jeg købe min receiver? Jeg kan spare 1500 ved at købe den i Tyskland, frem for f.eks. CSN-Teknik, som ellers tiltaler mig meget. Men hvilke tyske online-butikker kan jeg stole på? Det er jo trods alt forudbetalt :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
# 13 Den går du ikke helt galt i byen med. Jeg var inde og lytte til den for nogen tid siden og den har lige det ekstra kræfter som 605'eren mangler, hvilket bl.a. kan høres i Battlestar Galatica. Den er også en tand bedre til almindelig Audio.
Mht. køb i Tyskland skal bare sørge for at betale med VISA kort for så kan du få banken til at trække pengene tilbage, vis der er noget bøvl.
Køber du den i Tyskland (og nægter at betale ved bankoverførsel på forhånd), så kan du få den for omkring 58-5900. Ved CSN-Teknik (så er det IKKE parallel import, og det er med super service), så koster den omkring 7200 incl transport. Jeg fik så også et supra hdmi kabel med.
Angående møbel, så sørg for at have MEGET plads, da den udvikler pænt meget varme.
Men der er jo altså også den billigere lillebror, 605, hvis 7k er for meget for dig. Den kan fåes for omkring 5k herhjemme og 3800 i tyskland.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 filmz-Bruce 16 år siden
#12 elwood 16 år siden
Køre pt. stadigvæk med Sanyo (lånt mini crap anlæg) med stereo, så min plan med Surround er nok først en god resiever og så et par gode stereo højtaler, som jeg så senere kan udvide med noget mere.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 dyg 16 år siden
Nu nærmer tiden sig, jeg har valgt at putte flere penge i det hele, så jeg vil have mig en Onkyo 705 AV-Receiver. Dertil køber jeg nok et sæt Dali Concept (tænker lidt på dette sæt, og dertil en aktiv sub).
Men hvor i hele hule helvede skal jeg købe min receiver? Jeg kan spare 1500 ved at købe den i Tyskland, frem for f.eks. CSN-Teknik, som ellers tiltaler mig meget. Men hvilke tyske online-butikker kan jeg stole på? Det er jo trods alt forudbetalt :S
#14 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Mht. køb i Tyskland skal bare sørge for at betale med VISA kort for så kan du få banken til at trække pengene tilbage, vis der er noget bøvl.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 dyg 16 år siden
Det er rigtigt med Visa-kortet, men derfor vil jeg gerne købe ved en forretning, der har ok service og leveringstid.
#16 dyg 16 år siden
Men har nu læst lidt godt om Globama, hvor jeg kan betale pr. efterkrav. Hvilket i mine øjne er noget bedre end vorkasse.
#17 dyg 16 år siden
#18 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 elwood 16 år siden
Bare lidt nysgerrig jeg skal jo selv ha "lyd omkring" en dag regner jeg med, men jeg tror jeg saster på at lave en god stereo opsætning til start.
ved slet ikke om jeg har plads til sådan en satan i mit magic tv-møbel fra Ikea.
Men lækkert ser det sku ud 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 dyg 16 år siden
Angående møbel, så sørg for at have MEGET plads, da den udvikler pænt meget varme.
Men der er jo altså også den billigere lillebror, 605, hvis 7k er for meget for dig. Den kan fåes for omkring 5k herhjemme og 3800 i tyskland.