Gravatar

#11 filmz-Gulzilla 18 år siden

ifl. deres hjemmeside har de mange modeler som prismæssigt ligger under Samsung.. så det jeg forsøger at finde ud af, er om de også kan konkurrere med hinanden!!

#5 - lyder ikke så godt, specielt da det også er den butik jeg skal bruge :s
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#12 pulse83 18 år siden

Hvis du søger på alfaview hos HIFI4ALL's debatforum, kan du læse lidt om hvad de forskellige syntes om dem:

http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=alfavie...

Det er generelt ikke særligt positivt omtalt.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#13 filmz-Gulzilla 18 år siden

#12 tak for linket..

Og der er da vist ikke mange der er særlig tilfreds med deres produkter.. lidt spøjst, når testen i #2 + den omtalte artikel i EB faktisk siger præcis det modsatte..

Men bliver temmelig skræmt af fortællingerne om servicen i butikkerne, må vist hellere lige smutte forbi kolding.
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#14 pulse83 18 år siden

Du kan aldrig regne med anmeldelser i EB. De er mega-overfladiske. Ligeledes kan du heller ikke regne med en tilfældig anmelder som den i #2. Man skal helst indsamle så mange meninger om et produkt som overhovedet muligt, da der er nogen anmeldere der vitterlig ikke har øjne i hovedet.

Jeg var en tur i Kolding for ikke så længe siden og var lige inde i Alfaview's butik for at kigge. Jeg var der kun i 5 min., men umiddelbart virkede det som meget tom sælgersnak, og de viste heller ikke andet end HD på fjernsynene, og så kan det jo være lidt svært at bedømme.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#15 filmz-Gulzilla 18 år siden

#14 er skam også det jeg gør.. :)

syns det lyder mærkeligt at de kan sælge noget uden at vise et almindeligt antenne-signal.
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#16 filmz-vassago 18 år siden

#14: der er jo stort set ingen tv/radio forhandlere der ved en pind om det de sælger. Så skal man forbi steder som tapeconnection og hifi-klubben.

Jeg har været utallige gange forbi expert i brunns galleri i århus, for at få nogle svar på nogle digi-tv spørgsmål - og de vidste hverken hvad composite eller component var - rystende...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: