ifl. deres hjemmeside har de mange modeler som prismæssigt ligger under Samsung.. så det jeg forsøger at finde ud af, er om de også kan konkurrere med hinanden!!
#5 - lyder ikke så godt, specielt da det også er den butik jeg skal bruge :s
Og der er da vist ikke mange der er særlig tilfreds med deres produkter.. lidt spøjst, når testen i #2 + den omtalte artikel i EB faktisk siger præcis det modsatte..
Men bliver temmelig skræmt af fortællingerne om servicen i butikkerne, må vist hellere lige smutte forbi kolding.
Du kan aldrig regne med anmeldelser i EB. De er mega-overfladiske. Ligeledes kan du heller ikke regne med en tilfældig anmelder som den i #2. Man skal helst indsamle så mange meninger om et produkt som overhovedet muligt, da der er nogen anmeldere der vitterlig ikke har øjne i hovedet.
Jeg var en tur i Kolding for ikke så længe siden og var lige inde i Alfaview's butik for at kigge. Jeg var der kun i 5 min., men umiddelbart virkede det som meget tom sælgersnak, og de viste heller ikke andet end HD på fjernsynene, og så kan det jo være lidt svært at bedømme.
#14: der er jo stort set ingen tv/radio forhandlere der ved en pind om det de sælger. Så skal man forbi steder som tapeconnection og hifi-klubben.
Jeg har været utallige gange forbi expert i brunns galleri i århus, for at få nogle svar på nogle digi-tv spørgsmål - og de vidste hverken hvad composite eller component var - rystende...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#11 filmz-Gulzilla 18 år siden
#5 - lyder ikke så godt, specielt da det også er den butik jeg skal bruge :s
#12 pulse83 18 år siden
http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=alfavie...
Det er generelt ikke særligt positivt omtalt.
#13 filmz-Gulzilla 18 år siden
Og der er da vist ikke mange der er særlig tilfreds med deres produkter.. lidt spøjst, når testen i #2 + den omtalte artikel i EB faktisk siger præcis det modsatte..
Men bliver temmelig skræmt af fortællingerne om servicen i butikkerne, må vist hellere lige smutte forbi kolding.
#14 pulse83 18 år siden
Jeg var en tur i Kolding for ikke så længe siden og var lige inde i Alfaview's butik for at kigge. Jeg var der kun i 5 min., men umiddelbart virkede det som meget tom sælgersnak, og de viste heller ikke andet end HD på fjernsynene, og så kan det jo være lidt svært at bedømme.
#15 filmz-Gulzilla 18 år siden
syns det lyder mærkeligt at de kan sælge noget uden at vise et almindeligt antenne-signal.
#16 filmz-vassago 18 år siden
Jeg har været utallige gange forbi expert i brunns galleri i århus, for at få nogle svar på nogle digi-tv spørgsmål - og de vidste hverken hvad composite eller component var - rystende...