Gravatar

#1 filmz-Gulzilla 18 år siden

Jeg ville høre om der var nogen der kender til et par gode steder hvor de tester fladskærme..

Det er specielt AlfaView jeg søger oplysninger omkring, eller måske er der nogen her der har erfaringer med dem ??
både LCD og Plasma..

Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#2 filmz-vassago 18 år siden

"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-Gulzilla 18 år siden

mange, mange, mange gange tak.. havde selv været der inde og kigge, men åbenbart ikke godt nok..

stor tak.
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#4 filmz-vassago 18 år siden

På Alfaviews hjemmeside er der også en pdf fra en test i Ekstra Bladet, samt links til de to anmeldelser på Hardware-test.dk
Gravatar

#5 wiseguy 18 år siden

Har stået og luret på AlfaViews megaskærme i deres butik i Kolding Storcenter mere en een gang. Var nu ikke speciel imponeret over den "super-sælger", jeg snakkede med den ene gang, ham turde jeg sku' ikke købe noget af!!!
Helt rart at se en fornuftig test/anmeldelse, de har jo ført sig voldsomt frem rent reklamemæssigt, men jeg har hele tiden haft på fornemelsen at de var et skodprodukt - som min kollega sagde "jeg skal sku' ikke ha' et fjernsyn der hedder AlfaView!!" nu skal jeg sku' nok ned og drømme lidt igen ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6 McPeter 18 år siden

Say what? De har et 42" DELUXE HD V-LCD til 13.500kr på alphaview.dk... Det er da ret billigt er det ikke? Af en eller anden grund er det i hvert fald 1000kr billigere end 37" modellen...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

#7 18 år siden

Alt mindre end 50'' er pinligt! :-)
Gravatar

#8 filmz-vassago 18 år siden

Snakker vi skærmstørrelse eller hvad? ;)

#9 18 år siden

Both!
Gravatar

#10 filmz-vassago 18 år siden

Min skærm er ikke så stor, men det andet... easy.... :)

Spøg til side, jeg må sgu selv leve med en 29" CRT, men ser også kun film via projektor.

Skriv ny kommentar: