Har stået og luret på AlfaViews megaskærme i deres butik i Kolding Storcenter mere en een gang. Var nu ikke speciel imponeret over den "super-sælger", jeg snakkede med den ene gang, ham turde jeg sku' ikke købe noget af!!! Helt rart at se en fornuftig test/anmeldelse, de har jo ført sig voldsomt frem rent reklamemæssigt, men jeg har hele tiden haft på fornemelsen at de var et skodprodukt - som min kollega sagde "jeg skal sku' ikke ha' et fjernsyn der hedder AlfaView!!" nu skal jeg sku' nok ned og drømme lidt igen ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Say what? De har et 42" DELUXE HD V-LCD til 13.500kr på alphaview.dk... Det er da ret billigt er det ikke? Af en eller anden grund er det i hvert fald 1000kr billigere end 37" modellen...
#1 filmz-Gulzilla 18 år siden
Det er specielt AlfaView jeg søger oplysninger omkring, eller måske er der nogen her der har erfaringer med dem ??
både LCD og Plasma..
#2 filmz-vassago 18 år siden
#3 filmz-Gulzilla 18 år siden
stor tak.
#4 filmz-vassago 18 år siden
#5 wiseguy 18 år siden
Helt rart at se en fornuftig test/anmeldelse, de har jo ført sig voldsomt frem rent reklamemæssigt, men jeg har hele tiden haft på fornemelsen at de var et skodprodukt - som min kollega sagde "jeg skal sku' ikke ha' et fjernsyn der hedder AlfaView!!" nu skal jeg sku' nok ned og drømme lidt igen ;o)
#6 McPeter 18 år siden
#7 18 år siden
#8 filmz-vassago 18 år siden
#9 18 år siden
#10 filmz-vassago 18 år siden
Spøg til side, jeg må sgu selv leve med en 29" CRT, men ser også kun film via projektor.