Jeg skal have et antenne signal op til møgungerne på første salen, da vi har en seriøs interresekonflikt herhjemme omkring julekalender v. serier som prisonbreak og csi der bliber sendt primetime..... alternativet er jo selvfølgelig at trække et kabbel op, men har læst lidt om trådløst overførsel af AV signal, og det lyder umidelbart til at kunne være den nemme løsning. MEN risikere jeg at få nogle forstyrelser omkring mit tv ( lcd ) da´senderen kommer til at stå ved siden af...risikere jeg at det vil gå ud over "kvaliteten" på mit eget signal ( kabeltv )selve signalet op til ungerne hat jeg ikke de store krav til....de er tilfredse bare de kan se julekander. Men gider ikke ofre 1000+ på en sender/modtager hvis det det er noget hø i den sidste ende...nogen der har prøvet og evt kan anbefale en bestemt model..?
#1: umiddelbart loeser en traadloes sender ikke dit problem. Langt de fleste loesninger, sender jo blot det signal du sender fra f.eks din video, dvd med mere, hvilket jo saa svarer til det signal du har i stuen :) Saa skal de sidde og se det samme alligevel. Du kunne selvfoelige koble det paa noget eksternt udstyr, saa du f.eks looper din antenne igennem din nyindkoebte dvd-recorder. Saa antennesignalet loeber ind i din recorder, videre til dit TV, saa forbinder du det traadloese udstyr til din dvdrecorder via composit out.
Jeg kan anbefale Thompson traadlose udstyr, men det er ikke en superloesning, taender nogen for vaskemaskinen, opvaskeren eller andet som kan lave stoej, saa kan der vaere udfald, og har du mange tykke vaegge imellem sender og modtager kan signalet ligeledes vaere daarligt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
har løst det med en alm. dødelig stueantenne til at knalde ovenpå tivoet...så kan de lære det de møgunger...hehe. Men det faktiskt et ok signal de får...dog kun dr og tv2... men de skal sku hellere ikke side og lure carton og kanal kbh oppe på første salen... men thanks anyways
#1 filmz-bullettooth 17 år siden
#2 filmz-vassago 17 år siden
Jeg kan anbefale Thompson traadlose udstyr, men det er ikke en superloesning, taender nogen for vaskemaskinen, opvaskeren eller andet som kan lave stoej, saa kan der vaere udfald, og har du mange tykke vaegge imellem sender og modtager kan signalet ligeledes vaere daarligt.
#3 filmz-bullettooth 17 år siden