Gravatar

#11 Tommy Kristensen 11 år siden

utyske (9) skrev:
Måske? Hvorfor fortæller du mig det? Jeg arbejder jo ikke for dem, men linker bare til lidt info på deres side. :)


Årh jeg troede du arbejde for dem... Det var blot en kommentar til sagen. Fedt at du ikke har oplevet bøvl - det har jeg og en del andre brugere til gengæld. Fedt at de endelig har postet et link. Dog bare over 24 timer efter problemerne startede. Så meget for deres 24/7 support :)
Gravatar

#12 Kisbye 11 år siden

Jeg spiller det via WD TV LIVE.
Har ligee været inde og sætte Unblock us til Danmark og tilbage til USA. Så lykkes det mig at komme ind. Om det er fordi problemet er blevet løst eller jeg bare har været heldig ved jeg ikke, men nu vil jeg benytte lejligheden til at få set noget DS9 inden det går ned igen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#13 Slettet Bruger [1427164066] 11 år siden

Seneste opdatering fra Unblock-US:

http://support.unblock-us.com/customer/portal/arti...
Gravatar

#14 Outbound Sith 11 år siden

Fedt, fedt, fedt! Jeg var heller ikke opmærksom på den der Region Picker, og var irriteret over, at jeg ikke kunne skifte til dansk Netflix. Men nu blev jeg klogere. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#15 Kisbye 11 år siden

Det var også den Region Picker jeg brugte igår, hvor det så ud til at løse mit problem.
Idag er problemet dog allerede tilbage igen og denne gang virker løsningen fra igår ikke.
Enten kan jeg kun se et meget begrænset udvalg af den amerikanske eller hvis jeg kan se hele kataloget, men får fejlen AIP-703 "title is not available to watch instantly" når jeg forsøger at afspille noget.

Den danske udgave ser ud til at virke fint.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#16 Tommy Kristensen 11 år siden

#15: Mange blev sendt til den canadiske version af Netflix - og der er en del fælles titler. Så det er måske den du er på nu?
Gravatar

#17 Kisbye 11 år siden

#16
Det er da muligt. Jeg ved ikke hvor man ser landet henne, andet end på udvalget?
Nu virker det foresten igen og jeg har ikke foretaget mig noget.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#18 Slettet Bruger [1427164066] 11 år siden

Skriv ny kommentar: