Gravatar

#1 Tommy Kristensen 11 år siden

Er der andre end mig der bøvler en del med Unblock-US og Netflix for tiden. Jeg bliver forwarded til den canadiske Netflix, selvom alt er sat 100% korrekt.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [1427164066] 11 år siden

Følg dem evt. på Twitter, der kommer opdateringer, hvis de oplever problemer.

I øjeblikket er der nogle glitches i enten deres eller Netflix' systemer.
Gravatar

#3 Tommy Kristensen 11 år siden

Der er en del glitches.

De mener at deres servere kører som de skal, og at problemet ligger hos Netflix. Det sjove er bare, at amerikanske Netflix brugere tilsyneladende ikke har problemer (eller andre VPN/DSN services for den sags skyld), så det må næsten være hos Unblock US fejlen er - og deres customer service er pænt dårlige til at håndtere sagen.

Alle andre normalt GEO-blockede sites virker fint nok hos mig, kun Netflix spiller ikke, så det lugter lidt af at de hos Netflix har søsat et eller andet.
Gravatar

#4 Outbound Sith 11 år siden

Jeg lurker lige med her. Min Netflix har også været mystisk siden i går.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1427164066] 11 år siden

Tommy Kristensen (3) skrev:
og deres customer service er pænt dårlige til at håndtere sagen.


Tja, det er så ikke min oplevelse. :)

Men her er seneste update fra deres side: http://support.unblock-us.com/customer/portal/arti...
Gravatar

#6 Kisbye 11 år siden

Jeg oplever jævnligt periodiske problemer, men det har været helt slemt siden igår aftes. Enten kan jeg ikke logge ind, viser kun et meget begrænset udvalg, eller også får jeg fejlen aip-703: "title is not available to watch instantly".

Overvejede også at prøve skrive herinde, men har afprøvet alle muligheder endnu.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 Tommy Kristensen 11 år siden

Unblock påstår

utyske (5) skrev:
Tja, det er så ikke min oplevelse. :)

Men her er seneste update fra deres side: http://support.unblock-us.com/customer/portal/arti...


Det link og den info skulle de måske give videre til support, der pt instruerer i at det virker hos dem, og at man skal genstarte - hvis de altså overhovedet svarer dig :)
Gravatar

#8 Thomsen 11 år siden

Jeg oplevede det samme med at blive henvist til den canadiske side i går. Det hjalp dog at lukke Netflix ned, lave en "check service" på unblocks hjemmeside og så starte Netflix op igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1427164066] 11 år siden

Tommy Kristensen (7) skrev:
Det link og den info skulle de måske give videre til support, der pt instruerer i at det virker hos dem, og at man skal genstarte - hvis de altså overhovedet svarer dig :)


Måske? Hvorfor fortæller du mig det? Jeg arbejder jo ikke for dem, men linker bare til lidt info på deres side. :)
Gravatar

#10 colocho 11 år siden

Ingen problemer her, så længe jeg husker at genstarte browseren, efter at have ændret land.. :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: