Gravatar

#1 filmz-yoshimura 16 år siden

Hvis man har en videofil (.mov) og har lavet nogle tidskodede undertekster, der skal vises på denne (f.eks. .pac), findes der så en måde, hvorpå man kan forene disse to, inden man brænder dem ned på f.eks. en dvd?

Bemærk: Teksterne ER lavet, så jeg har ikke brug for anbefalinger til, hvilket program jeg skal lave tekstningen/tidskodningen i.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 b e c h 16 år siden

dvd studio pro, forstår nogle af undertekst formaterne - er ret sikker på at det .pac filer jeg fik sidste gang jeg lavede tekster...

Jeg tjecker lige!
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 16 år siden

tak!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 b e c h 16 år siden

...det var .stl filer jeg brugte, .pac tør jeg så ikke svare på
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 16 år siden

ok, men .stl er også ganske gængse undertekstfiler - det er muligt, jeg kan bruge dvd studio pro
Gravatar

#6 b e c h 16 år siden

Ja .stl er gængse, ellers kan jeg gøre det for dig - hvis du da befinder dig i kbh området...
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 16 år siden

#6 Ikke just, men det lader ikke til at blive nødvendigt. Men tak for indsatsen alligevel.

Skriv ny kommentar: