Nogen der ved hvordan man unlocker en qtek 8500? Jeg har lige fået den foræret. Den er købt hos Telmore i Juni, og er dermed over et halvt år gammel, og det er dermed også lovligt. Men jeg aner intet om den slags..
På forhånd tak.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvorfor det? Det er lidt ligesom at købe en computer. Der er ingen der forhindrer dig i at lodde lidt om her og der. Det betyder ikke at sælgeren skal hjælpe dig med det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det kommer an på ens aftale med operatøren. Hvis du har købt en telefon med binding på, kan den normalt først låses op, når bindingen er udløbet - derefter kan og skal operatøren hjælpe med det.
Normalt koster det jo penge at få den låst op og er behovet ikke der, er det jo penge ud af vinduet og så kan man jo ligeså godt vente på at man kan få det gjort hos operatøren.
Som #5 er inde på, er Telmores telefoner normalt ulåste, så mon ikke den Qtek er det? Ellers kan Telmore i hvert fald hjælpe med det.
Jeg er forvirret. Måske bare for træt. Men det eneste jeg sagde var jo at det ikke var ulovligt at få den låst op, uanset hvem der så gør det og hvornår.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 davenport 16 år siden
Jeg har lige fået den foræret. Den er købt hos Telmore i Juni, og er dermed over et halvt år gammel, og det er dermed også lovligt.
Men jeg aner intet om den slags..
På forhånd tak.
#2 Bony 16 år siden
#3 davenport 16 år siden
Det prøver jeg når ferien er ovre.
#4 gi-jones 16 år siden
#5 frygtl0s 16 år siden
#6 davenport 16 år siden
Det kunne jo være ;)
#7 Bony 16 år siden
#8 gi-jones 16 år siden
#9 filmz-Kadann 16 år siden
Det kommer an på ens aftale med operatøren. Hvis du har købt en telefon med binding på, kan den normalt først låses op, når bindingen er udløbet - derefter kan og skal operatøren hjælpe med det.
#8 -
Normalt koster det jo penge at få den låst op og er behovet ikke der, er det jo penge ud af vinduet og så kan man jo ligeså godt vente på at man kan få det gjort hos operatøren.
Som #5 er inde på, er Telmores telefoner normalt ulåste, så mon ikke den Qtek er det? Ellers kan Telmore i hvert fald hjælpe med det.
#10 gi-jones 16 år siden