Gravatar

#1 squid delicious 10 år siden

Hej allesammen. Nu er jeg snart ved at få spat af min nuværende bredbåndsudbyder Seas-NVE. Der er konstant problemer med forbindelsen og det lorteudstyr de sender. For slet ikke at nævne deres elendige kundeservice.

Jeg har, indtil videre, fundet frem til tre udbydere, der tilbyder bredbånd, der hvor jeg bor. Telia, Telmore og Fullrate.
Mit spørgsmål er derfor om der er nogen herinde, der har erfaringer med en af disse tre udbydere. Både gode og dårlige :-)

På forhånd tak for hjælpen.

/Michael
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#2 MMB 10 år siden

Min erfaring er, at der er nok personer, som har både gode og dårlige ting at sige om de fleste udbydere. Typisk er det lokale forhold, der afgør, hvad der virker bedst, og ikke noget mere overordnet.
Gravatar

#3 OxxY 10 år siden

hvis de alle tre er over tlf nettet, så er det 1) kvaliteten af ledninger 2) afstanden til centralen der er de mest betydende faktorer for hvor hurtigt/stabilt det er.

Hvis det passer du bor i NV vil afstanden nok være neglegibel, og det mest er 1) der betyder noget, så personligt ville jeg vælge dem der har det produkt der passer bedst til dit hastighedsbehov og pengepung.

Skriv ny kommentar: