Gravatar

#11 Spanner 15 år siden

#9

Ah tak. Man skal ikke tage alting for gode varer på Pricerunner.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 Bony 15 år siden

#7 - Men jeg synes ikke rigtigt at kunne se nogen steder at der kun er tale om HDMI 1.0 og ikke HDMI 1.3 som først antaget? Nu har jeg kigget en del specifikations lister igennem uden at blive klogere på dette?

#9 - Det er godt observeret det med højtalerindgangene. Endnu en detalje jeg aldrig selv ville have studset over. Nu du siger det, så er det jo faktisk præcis den samme slags højtalerindgange der var på min gamle Technics receiver jeg købte for mine, ja netop, konfirmations penge for 100 år siden. Og som du også siger; hvorfor så spare på noget så enkelt som dette?

Jeg må også indrømme at den Onkyo model jeg nævnte i mit første indlæg, netop var SR606'eren. Design mæssigt er den måske ikke lige i min personlige top tre men hvis jeg her får en bedre receiver, så til helvede med et lidt mere "anderledes" design, så vil jeg selvfølgelig vælge den bedre receiver til hver en tid.

#10 - Faktisk er Technicdirekt den hjemmeside jeg bruger til at sammenligne med de danske priser på. Så kender udmærket til muligheden for at spare lidt penge ved at købe derfra. Men jeg er stadig lidt tilbageholdende. Hvordan er det med garantien ved køb derfra? Hvis produktet skulle ske at gå i stykker eller have en defekt ved leveringen, skal produktet så sendes retur til Tyskland? Hvor lang tids reklamationsret har man overhovedet fra Tyskland? Et skud på tasken, hvad ville en SR606'er så komme til at koste alt i alt fra Technicdirekt, leveret til adressen?

Det er i mit hoved ret mange penge at sende udenlands, så jeg ønsker nok en eller anden form for sikkerhed. Lidt den tryghed vi i Danmark kan få ved fx E-mærkede hjemmesider.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 filmz-vassago 15 år siden

#12: Hvis man lader anmeldelser og tests tale for sig selv, så er Onkyoen en super reciever til pengene. Ligesom med Oppos DVD-afspillere, så giver 606 flere andre topmodeller baghjul eller kamp til stregen.

Du nævner selv at dit max er omkring 3500kr, hvis du køber hos Digitalo.de - så løber den i 3570kr inkl. fragt - ved valg af betaling med kreditkort hos UPS. Så har du ingen penge ude at svømme før du nærmest står med den i hånden - og hvad garanti angår, så har du stort set samme garanti som i Danmark, ofte endda bedre, dog kræves det dog ofte at varen sendes retur til tyskland i forbindelse med defekter, skade, uheld med mere. Jeg har dog ikke tidligere haft bøvl med Digitalo - men har heller ikke modtaget noget der var i stykker...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 filmz-Bruce 15 år siden

#12 Teknikdirect ER E-mærket! Garanti er 2-3 år som i Danmark. Jeg havde købt en Denon 3910'er som skulle repareres. Gik ind til HiFiklubben, som sendte den til Nordjylland, reparerede den og sendte den tilbage igen. 5-600 kroner.

Digitalo.de som Vassago nævner er en ligeså udmærket tysk shop.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#15 Bony 15 år siden

#13 & 14 - Tak for hjælpen. Jeg tror at jeg vil bevæge mig ud i køb fra Tyskland.

Valget er faldet på 606'eren. Nu har jeg siddet HELE dagen og læst forskellige tråde, anmeldelser etc. om den receiver og jeg er slet ikke i tvivl mere.

Tak til alle for hjælpen.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: