Gravatar

#11 Patriarch 14 år siden

Desværre... Jeg er fattig studerende :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 Corgan 14 år siden

Get a job/life! ;-)
Gravatar

#13 Patriarch 14 år siden

Jeg arbejder på sagen ;)

Nå. Men er der nogen bud på hvad flaskehalsen er når den loader filmen til 100%, afspiller 5 sek, og skal så loade igen?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 filmz-Utyske 14 år siden

#13 -

Sikkert det trådløse net. Jeg oplevede samme problemer på min PS3 og skiftede over til kabel.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 Patriarch 14 år siden

ok tak.

Min PC kan i øvrigt ikke trække 1080p film. Men den afspillede fint på xboxen - er det fordi der er XBOXens hardware der afspiller den?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 Patriarch 14 år siden

I øvrigt, nu når jeg har noget tekkie opmærksomhed.

Jeg er på vej ud for at nappe mig et HDTV idag tror jeg (HD jomfru!).

Hvordan skal jeg koble min XBOX til således at jeg også får lyd fra min forstærker? Kan jeg bare bruge til HD kabel der hører med, eller skal jeg købe et separat HDMI? Og hvad med lyden?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 filmz-Utyske 14 år siden

Jep, det er det. Xboxen er kraftig nok til at dekode HD, da den jo også sagtens kan afspille HD DVD med det drev man kunne købe i løs vægt. :)

Men jeg kender så ikke programmet du benytter. Hvis programmet dekoder filmene på din computer og streamer det til din Xbox, til et format den kender og PC'en ikke er kraftig nok, vil det gå galt - så i virkeligheden kan det være en kombination af din PC og det trådløse netværk.

Hvis din Xbox har HDMI-ud og du har en receiver med HDMI, kan du bare smide den til, ligesom en BD-afspiller. Ellers kan du benytte det kabel der følger med Xboxen, der er et component-kabel. Det kan vise op til 1080i og der er både stereokabler og optisk udgang på det, som standard.

Da Xboxen kun understøtter HDMI 1.2, er det i praksis ligegyldigt om du benytter HDMI eller optisk til lyden, da der ikke vil være nogen forskel. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#18 Patriarch 14 år siden

Ok. Jeg skal lige visualiser det for mig.

Min XBOX har en HDMI udgang. Skal dette kabel i TV'et eller i forstærkeren? Og dernæst hvordan skal det forbindes videre?

Mvh
HD jomfruen.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 filmz-Utyske 14 år siden

Hvis du har den rette receiver, skal HDMI-kablet fra Xboxen i receiveren og så skal der et HDMI-kabel fra receiveren til tv'et. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#20 Patriarch 14 år siden

Alrighty... Jeg har en Onkyo 606 så det skulle spille fint?

Jeg skal have mig et ekstra HDMI kabel så. Jeg synes engang jeg hørte en eller anden sige at et HDMI ikke kørte både lyd og billede, men det er der ikke noget om? Ét eneste kabel fra XBOX til receiver og et fra receiver til TV... Så skulle det spille?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: