Gravatar

#21 McPeter 14 år siden

Jeg havde også problemer med at streame noget video over det trådløse net, men kører med kabel nu. Har dog ikke så store erfaringer med det da jeg jo mest bare ser blu-ray eller DVD. Bruger det mest til fotos og musik og det kan det godt trække trådløst, dog er der nogle gang lidt delay ved start af mp3. Har dog ingen problemer med kabel.

TVersity fungerer således at du vælger hvilke mapper du vil scanne. Du kan så sætte programmet op til automatisk at re-scanne de mapper kl. et eller andet dagligt - så tilføjer den automatisk nye filer. Alternativt kan du re-scanne enkelte destinationer manuelt så du ikke behøver foretage en komplet scan - hvis du fx kun har fået noget nyt i en undermappe.

Jeg synes det virker super godt. Man kan også tilføje youtube og internet radio, men har ikke leget så meget med det. Fik dog prøvet en 90'er eurodance kanal en fredag aften inden jeg skulle i byen og det virkede fint. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#22 filmz-Utyske 14 år siden

Jep, det skulle køre fint med den Onkyo.

Men ja, du skal have et ekstra HDMI-kabel og det er noget vrøvl at HDMI ikke kan overføre lyd og billede, det er hele pointen med kablet. Der kan dog være enheder der enten ikke kan modtage eller sende et af signalerne, typisk lyd, men så skal man godt nok have noget gammelt udstyr. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#23 Patriarch 14 år siden

Ok. Super... Og tak. Jeg har også sørget for at købe noget godt når jeg har købt. Men da jeg køber i små bidder har jeg ikke fået sat mig ind i hvordan det hele skal spille sammen.

Som sagt er jeg stadig (som den eneste på filmz sikkert) uden HDTV - indtil i dag håber jeg :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 filmz-Utyske 14 år siden

Et godt råd mht. kabler. Lad dig ikke narre af smarte sælgere. Der er stort set ingen forskel på HDMI-kabler, hvis de kun skal være et par meter lange, da alt overførelse foregår digitalt. :)

Så at smide meget mere end 1-200 kr. efter et kabel i den længde, er at smide penge ud af vinduet, selvom der sikkert er nogen der vil påstå at et kabel skal koste min. 1000 kr.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#25 Patriarch 14 år siden

Tak. Ja, det har jeg hørt. Jeg napper bare det billigste de lige har. :)

Glæder mig sku. Jeg har bare ikke en BD afspiller. Det er derfor jeg har spurgt lidt ind til hvordan jeg kan se HD materiale uden - f.eks. via computeren.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#26 McPeter 14 år siden

#25 - du køber bare en PS3, så slipper du også for at have den støjende XBOX stående... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#27 Patriarch 14 år siden

På sigt ja :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#28 natterjack 14 år siden

Btw, lad være med at købe et tv, du finder i en butik, uden at have læst anmeldelser o.lign.
Gravatar

#29 Patriarch 14 år siden

Tak for anbefalingen. Men lige det emne har jeg fulgt godt med i de sidste 4 år... så I hope I know what I'm doing. :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#30 natterjack 14 år siden

#29 Godt så, du lød bare ikke så selvsikker. :)

Skriv ny kommentar: