Der er vist sket noget gigantisk på surround fronten. Yamaha har lavet en højttaler. YSP-1, som består af 42 små forstærkere og højttalere, som genererer surround på en måde som almindelig surround ikke gør.
Hmm... der skal nok en demo til for at kunne overbevise mig. Men det er da fedt hvis den er lige så god eller bedre end et 5.1 eller 6.1 højtaler-sæt. Der er også lidt mere bling-bling over det.
Men med lidt fornuftig mix af lyden og et godt stereo set-up kan man jo faktisk få noget der minder ret meget om surround, som man bl.a. kan høre på Roger Waters album "Amused to death". :)
#1 filmz-Bruce 19 år siden
Faldt over denne artikel fra PCWorld om den.
og
Denne fra hifi4all.
Men DENNE test fra Audioholics blæser een omkuld. Bare se konklusionen tilsidst. Og til den pris kan det jo kun karakterises...VILDT
Elgiganten 9.999 kr. Fuck hvem skulle ha' troet det!!!
#2 Corgan 19 år siden
Hmm... der skal nok en demo til for at kunne overbevise mig. Men det er da fedt hvis den er lige så god eller bedre end et 5.1 eller 6.1 højtaler-sæt. Der er også lidt mere bling-bling over det.
#3 filmz-Kadann 19 år siden
Men med lidt fornuftig mix af lyden og et godt stereo set-up kan man jo faktisk få noget der minder ret meget om surround, som man bl.a. kan høre på Roger Waters album "Amused to death". :)
#4 Jay El 19 år siden
#5 filmz-vassago 19 år siden
PDSP-1
#6 Corgan 19 år siden
#5:
Vægt: 50 kg!!
Skulle jeg vælge på udseendet, ville jeg nok vælge Yamaha. Pioneer'en ligner jo en radiator.
#7 filmz-vassago 19 år siden
#8 Corgan 19 år siden
#7:
Ligesom kvinder... eller...
#9 filmz-vassago 19 år siden
#10 Corgan 19 år siden
#9:
Klart...