Gravatar

#1 isteen 15 år siden

DR har før sendt den glimrende engelske scifi-serie Primeval. Sidste gang sendte DR 1- sæson, og så ikke mere!

Så tog DR hul på serien endnu en gang, som et led i deres "scifi torsdag", som også inkluderer Eureka.
Scififans kunne så håbe at DR i samme ombæring sendte 2. sæson af Primeval, men nej! Efter 1. sæson var Eureka igen eneste science fiction serie på DR

SBS lancerer efter nytår en ny kanal, der blandt andet vil indeholde en "scifi-søndag" - så den håber jeg da min fællesantenne vil tage til sig
Gravatar

#2 lagoni 15 år siden

isteen (1) skrev:
SBS lancerer efter nytår en ny kanal, der blandt andet vil indeholde en "scifi-søndag" - så den håber jeg da min fællesantenne vil tage til sig


Er det ikke den der hedder SBSNet og har kørt ret længe? De har sci-fi-weekend hver weekend vist, de sender bl.a. BSG. Ganske god kanal, selv om man ikke ikke interesserer sig vildt for sci-fi.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 dyg 15 år siden

#2 - Der kommer en ny kanal kaldet "6", der skulle være en mande-kanal. Måske det er den der tænkes på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-vassago 15 år siden

SBS lancerer den 1. januar 2009 en ny tv-kanal - 6’eren - rettet mod de 15-50 årige mænd.

6’eren er skræddersyet til den moderne mand med et mix af biler, sport, comedy, fight night, sci-fi og film. Alle emner vil blive præsenteret på faste temadage med hvert sit programfokus som for eksempel: "Mænd og Motor", "Friday Fight Night", "Comedy Tirsdag", "Sci-Fi Søndag", ”Film for Mænd” og "Superserier" med topserier som Steven Spielbergs storslåede ”Into the West”, verdens dyreste serie ”Rome II” og premiereafsnit af stærke kvalitesserier som ”Lost” og ”Heroes”.

Sport på 6’eren byder blandt andet på Champion League håndbold med GOG’s herrer og FCK’s kvinder, DTC motorløb, den spanske pokalturnering Copa Del Rey og det engelske fodboldlandsholds hjemmekampe i kvalifikationsturneringen til VM 2010 i Sydafrika.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#5 isteen 15 år siden

vassago (4) skrev:
SBS lancerer den 1. januar 2009 en ny tv-kanal - 6’eren - rettet mod de 15-50 årige mænd.
Sport på 6’eren byder blandt andet på ....


Det var da heldigt de ikke kaldte det Sport i 2'eren ;-)
Gravatar

#6 Steve 15 år siden

Skriv ny kommentar: