Jeg er også stor tilhænger af serien. Jeg har dog desværre ikke set de første par sæsoner af den endnu, og kan derfor, logisk nok, ikke udtale mig om dem. Men efter 9/11 synes jeg at serien i højere og højere grad skifter over til en udenrigspolitisk dagsorden, især med fokus på Mellemøsten og til dels Kina. Indenrigs er det mere personerne det omhandler og mindre politiske sager som bliver pustet op i medierne.
Må sige jeg virkelig nød Serien, især den afsluttene Sæson
Præsident valget
Var rigtig Spændende.
Her viser
Alan Alda, og Jimmy Smith (NYPD) virkelig pragtfuld skuespil
Den første spoiler handler om hvad begivenheden er, den næsten spoiler hvem der er med i sæsonen, så kan man selv bestemme hvad man vil ha spoilet, hvis man ikke har set serien 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Zelle 16 år siden
#12 Verbal 16 år siden
#13 Patriarch 16 år siden
Ok. Første sæson er meget inderigsfnidder fra strejker til pressionsgrupper til homoseksuelle i militæret :)
Ser meget frem til afsnitne efter 11 sep. og de kommende valg. Det er den slags der ægger mig.
#14 elwood 16 år siden
Var rigtig Spændende.
Her viser
Den første spoiler handler om hvad begivenheden er, den næsten spoiler hvem der er med i sæsonen, så kan man selv bestemme hvad man vil ha spoilet, hvis man ikke har set serien 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 Patriarch 16 år siden
#16 elwood 16 år siden
Måske Svensk Tv ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 Patriarch 16 år siden