Gravatar

#11 Zelle 16 år siden

Ja, hvis ikke man var fanget af serien før, så bliver man det der ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#12 Verbal 16 år siden

Jeg er også stor tilhænger af serien. Jeg har dog desværre ikke set de første par sæsoner af den endnu, og kan derfor, logisk nok, ikke udtale mig om dem. Men efter 9/11 synes jeg at serien i højere og højere grad skifter over til en udenrigspolitisk dagsorden, især med fokus på Mellemøsten og til dels Kina. Indenrigs er det mere personerne det omhandler og mindre politiske sager som bliver pustet op i medierne.
And like that... he's gone.
Gravatar

#13 Patriarch 16 år siden

Ok. Første sæson er meget inderigsfnidder fra strejker til pressionsgrupper til homoseksuelle i militæret :)

Ser meget frem til afsnitne efter 11 sep. og de kommende valg. Det er den slags der ægger mig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 elwood 16 år siden

Må sige jeg virkelig nød Serien, især den afsluttene Sæson
Præsident valget

Var rigtig Spændende.

Her viser
Alan Alda, og Jimmy Smith (NYPD) virkelig pragtfuld skuespil

Den første spoiler handler om hvad begivenheden er, den næsten spoiler hvem der er med i sæsonen, så kan man selv bestemme hvad man vil ha spoilet, hvis man ikke har set serien 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Patriarch 16 år siden

Sendes det på dansk TV? Er lige blevet færdig med s2 men er ikke helt klar til at smide 4-500kr efter s3...
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

#15 Dr2 har været dem som sendte det, men sidst jeg så det var de ved at genudsende sidste sæson, så jeg ved ikke lige hvor det sku ku fanges.

Måske Svensk Tv ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Patriarch 16 år siden

Så er jeg nået til 6 seæson... so far synes jeg det er den fedeste! Meget mere seriøs, dramatisk og mere fokuseret på politik.

Skriv ny kommentar: