Gravatar

#1 Highland Park 10 år siden

"Netflix ‘Arrested Development’ Watermark Gag Causes Confusion"
Ha ha! Jeg elsker Showstealer Pro Trial Version.

Kors hvor er det irriterende, at de lader Seth Rogen & Kristen Wiig spille den yngre udgave af henholdsvis George Bluth Sr. og Lucille Bluth. Jeg savner Tambor og hans vederstyggelige paryk...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2 MoH 10 år siden

Ja det går mig virkelig også på.
Også at Portia De Rossi ser meget anderledes ud.
Gravatar

#3 The Insider 10 år siden

Filmz TV-interviews med Michael Cera, Alia Shawkat, David Cross og Tony Hale liiiige på trapperne! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 MoH 10 år siden

Vil jeg se frem til ;)
Gravatar

#5 Kruse 10 år siden

The Insider (3) skrev:
Filmz TV-interviews med Michael Cera, Alia Shawkat, David Cross og Tony Hale liiiige på trapperne! :-)


Fedt fedt fedt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Highland Park 10 år siden

#2: Ja det gør hun, men det har jeg meget nemmere ved at acceptere.

Stakkels and... det må have været en voldsomt traumatisk oplevelse.

#3: Herligt!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 Highland Park 10 år siden

Ha ha, jeg har lige set episode 5, hvor baggrunden for udtrykket anus tart belyses.

Fremragende afsnit!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 sluppermand 10 år siden

Highland Park (7) skrev:
Ha ha, jeg har lige set episode 5, hvor baggrunden for udtrykket anus tart belyses.


Hehe -
A new start
. Genialt :-)

Sæson 4 er en rigtig god sæson. Langt fra samme struktur, som de oprindelige sæsoner, men dejligt med en spændende, ny og unik fortalt historie. Det som virkede ustruktureret og usjovt i de første par afsnit af sæson 4, giver pludselig mening efter det allersidste afsnit. Pludselig tog jeg mig selv i at starte sæsonen forfra :-)
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#9 Highland Park 10 år siden

Indtil videre er jeg også meget tilfreds med sæsonen. Jeg elsker de utallige referencer til begivenheder i forrige sæsoner, den kombinerede brug af Showstealer-klip og nyproduceret materiale (inkl. kosmetiske kontinuitetsændringer såsom Stan Sitwells paryk, Lindsays udseende etc. (Rogen og Wiigs medvirken undtaget)) i flashbackscenerne samt den generelle sammenfletning af de enkelte episoders samtidige handlingsforløb og deraf følgende udvidede forståelsesramme. Strukturen er ganske rigtigt ændret, men de har formået at videreføre alt det bedste; deriblandt den bidende satire, de bizarre påfund, underfundige ordspil og metafiktionslaget
(oven på “I’ll sit opposite you so it won’t look bad”-replikken morede jeg mig kosteligt over sekvensen, hvor Oscar og George Bluth Sr. på højderyggen af en bakke fører en samtale stort set uden at blikkene mødes (og sidstnævnte ændrer slet ikke blikretning, da Oscar hulkende bryder sammen)).


Det er så fedt, at de refererer til selv de allermindste detaljer fra forrige sæsoner, såsom Lindsays strudseindifferens i denne replikudveksling fra allerførste sæsons fjerde afsnit "Key Decisions":
http://www.imdb.com/character/ch0011694/quotes skrev:
Lindsay: Anything for a buck, right? You are so materialistic.
Michael: Don't suddenly turn this into one of your causes.
Lindsay: It's not suddenly, Michael. I've always been deeply passionate about nature. Perhaps you remember Neuterfest?
Michael: I'll never forget your wedding.
Lindsay: I care deeply for nature.
Michael: You're wearing ostrich skin boots.
Lindsay: Well, I don't care about ostriches.

Jeg så dog gerne Heartfire være med i flere episoder. Hun er skøn.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 sluppermand 10 år siden

"I have the worst fucking shaman"

Fantastisk! :-)
"Morte ai porcelli!"

Skriv ny kommentar: