BBC HD sprudler jo med nye seriestarter nærmest flere gange om ugen. De seneste uger har Torchwood, Survivors og Being Erica været blandt de bedre. I går startede PAs, som nærmest var en blanding af Mad Men blendet med Desperate Housewives. Nogen der fulgte med fra første afsnit?
I aften starter endnu en serie, Freezing. Hvad den handler om, har jeg ikke tjekket op på.
I næste uge starter Free Agents, som er ret sjov...hvis man er til sort humor af den grovkornede slag, med masser af sjofel snak.
Lark rise to Candleford starter også i næste uge, hvis man er mere til historisk drama med finurlige skuespillere.
BBC HD vil også begynde at sende enkelte film, kan jeg se i oversigten, så der er noget at glæde sig til, hvis man kan fange denne kanal.
#1 isteen 13 år siden
I går startede PAs, som nærmest var en blanding af Mad Men blendet med Desperate Housewives. Nogen der fulgte med fra første afsnit?
I aften starter endnu en serie, Freezing. Hvad den handler om, har jeg ikke tjekket op på.
I næste uge starter Free Agents, som er ret sjov...hvis man er til sort humor af den grovkornede slag, med masser af sjofel snak.
Lark rise to Candleford starter også i næste uge, hvis man er mere til historisk drama med finurlige skuespillere.
BBC HD vil også begynde at sende enkelte film, kan jeg se i oversigten, så der er noget at glæde sig til, hvis man kan fange denne kanal.
#2 HonoDelLoce 13 år siden
#3 OxxY 13 år siden