Gravatar

#1 filmz-bullettooth 16 år siden

Syntes sku godt serie fladen på tv3, tv3+ og kanal5 er lidt tynd her i det ellers burde være højsæsson for serier, så lurede på om man skulle kaste et blik på Bionic Woman som starter op iaften på tv3. Nogen der ved om den er noget værd...?
--------- for rent ---------
Gravatar

#2 filmz-Bartman 16 år siden

Tjo jeg syns egentlig de første par afsnit var fede nok, men efter det faldt det lidt i kvalitet og stoppede med at se det efter afsnit 6
Men når der nu alligevel ik er så meget andet og der heller ik kommer flere nye afsnit pga. WGA strejken ka du jo bare checke det ud! :D
Gravatar

#3 Syndrome 16 år siden

Har set de første 2 afsnit, og troede det ville være noget lidt andet.. Blev i hvert fald ikke hooked.. Så nu mangler jeg atter noget nyt at se :)
danielbloch.dk
Gravatar

#4 filmz-bullettooth 16 år siden

Jeg gir den en chanche, men var heller ikke ovenud hooke efter 1. afsnit..... derimod fangede californication igår på tv2 ;-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#5 Syndrome 16 år siden

Absolut.. Mulder gør det godt som Moody :D
Blev desuden også overrasket over serien "Dirty Sexy Money".. Men, nu er jeg også vild med Peter Krause (især i Six Feet Under).. Så ved ikke hvor meget det har at sige :D
danielbloch.dk
Gravatar

#6 filmz-Bartman 16 år siden

Ja Dirty Sexy Money er en rigtig fed serie, og den af de nye serie den her sæson som jeg syns bedst om.. med Californication som en tæt to'er

Skriv ny kommentar: