Den fedeste og mest undervurderede serie ever er uden tvivl Supernatural. Rigtig god serie, som blander komedie, gyser og drama genren på utroligt succesfuld vis og den bliver bare bedre og bedre. Derudover har serien et første klasses soundtrack med bands som AC/DC, Blue Öyster Cult, Metallica, Black Sabbath, The Rolling Stones og mange flere.
Andre nævneværdige serier: The Simpsons, Lost, South Park, The Office (US), Deadwood, The King of Queens, Futurama og Batman: TAS.
#28: Herligt! Ja, jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor den ikke er på andres lister. Den hører også til blandt mine favoritter. :) Det er en af den slags serier, hvor jeg aldrig kan blive træt af et gensyn.
#37 Supernatural lyder interessant - må hellere tjekke den ud.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 Guts 15 år siden
Heroes
Carnivale
Dexter
Prison Break
Twin Peaks
Deadwood
How I Meet your Mother - suit up!!
Friends
#32 elwood 15 år siden
Din signatur gætter jeg på også er fra ham.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 rockysds 15 år siden
Jeg synes serien er allround sjov med i sær Jason Segel og Alyson Hannigan i hopla, selvom Barney måske skinner klarest.
Og så er det jo et klassisk "Zoolander"-citat. :)
#34 elwood 15 år siden
Nå nu vil den godt ahh ja det er self. fra Zoolander, det kan jeg huske nu du lige nævnte det, det lød bare Barney Agtigt
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 Bates 15 år siden
Carnivale
Oz
Twin Peaks
The Office (Uk, men så sandelig også US udgaven!)
Riget
Curb You Enthusiasm
#36 dyg 15 år siden
#37 Bobby Singer 15 år siden
Andre nævneværdige serier: The Simpsons, Lost, South Park, The Office (US), Deadwood, The King of Queens, Futurama og Batman: TAS.
#38 filt 15 år siden
#39 Highland Park 15 år siden
Det er en af den slags serier, hvor jeg aldrig kan blive træt af et gensyn.
#40 filmz-yoshimura 15 år siden