Buffy The Vampire Slayer - ingen over eller i nærheden af at være ved siden af. Serien er Joss Whedons klart største bedrift, og det siger ikke så lidt.
Battlestar Galactica - i mine øjne den serie med det højeste bundniveau; der er enkelte fusere i blandt, men det er godt nok få.
Angel
Lost - hvis anden sæson dog halter lidt i mine øjne, mens jeg var godt underhodlt af både tredje og fjerde.
Supernatural - en serie, der befandt sig på et stabilt niveau i første og anden sæson, mens tredje og fjerde sæson har mange udving på kvalitetskurven; både positive og negative. Seriens største styrke og svaghed er, at den låner meget fra andre serier, måske især fra X-Files & Buffy af de serier, som jeg har set. Dog er Dean Winchester en af de bedste figurer overhovedet.
Firefly - der dog endte før den nåede sin fulde potentiale.
Friends
How I Met Your Mother - jeg er især rigtigt godt underholdt af Barney og Robin.
Scrubs - jeg kunne rigtigt godt lide de første fire sæsoner, men niveauet er faldet helt ekstremt, efterhånden som serien er blevet mere mainstream.
#51 BN 15 år siden
... Det skyldes nok, at jeg ikke lige tænkte på den som en tv-serie. Men når bruce m.fl. kan, så kan JEG også! ;-)
#52 Kia 15 år siden
#53 filmz-Jørgensen83 15 år siden
CSI
CSI: Miami
CSI:NY
24
Prison Break
Californication
The X Files
Twin Peaks
#54 Slettet Bruger [2158776622] 15 år siden
Battlestar Galactica - i mine øjne den serie med det højeste bundniveau; der er enkelte fusere i blandt, men det er godt nok få.
Angel
Lost - hvis anden sæson dog halter lidt i mine øjne, mens jeg var godt underhodlt af både tredje og fjerde.
Supernatural - en serie, der befandt sig på et stabilt niveau i første og anden sæson, mens tredje og fjerde sæson har mange udving på kvalitetskurven; både positive og negative. Seriens største styrke og svaghed er, at den låner meget fra andre serier, måske især fra X-Files & Buffy af de serier, som jeg har set. Dog er Dean Winchester en af de bedste figurer overhovedet.
Firefly - der dog endte før den nåede sin fulde potentiale.
Friends
How I Met Your Mother - jeg er især rigtigt godt underholdt af Barney og Robin.
Scrubs - jeg kunne rigtigt godt lide de første fire sæsoner, men niveauet er faldet helt ekstremt, efterhånden som serien er blevet mere mainstream.
#55 Jakobsen 15 år siden
X-files
Deadwood
Two and a half men
Californication
Band of Brothers
Matador
Dexter
Lost
South Park
#56 Winniepooh 15 år siden
Pride & Predjudice
Dansk:
Matador
"Drama:"
Buffy
House MD
Heroes (sæson 1)
"Sitcom":
Frasier
The office
Sex and the city
Vi har How I met your mother liggende derhjemme og regner med at se den snart, de afsnit vi har set virker lovende.
#57 kasper0204 15 år siden