Gravatar

#51 BN 15 år siden

Ups! Jeg glemte 'Monty Python's Flying Circus' (UK 1969-1974)

... Det skyldes nok, at jeg ikke lige tænkte på den som en tv-serie. Men når bruce m.fl. kan, så kan JEG også! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#52 Kia 15 år siden

#50 Ja, den fungerer rigtig godt - man mister på ingen måde interessen, selvom fokus flyttes til andre personer.
Gravatar

#53 filmz-Jørgensen83 15 år siden

Lost
CSI
CSI: Miami
CSI:NY
24
Prison Break
Californication
The X Files
Twin Peaks
Gravatar

#54 Slettet Bruger [2158776622] 15 år siden

Buffy The Vampire Slayer - ingen over eller i nærheden af at være ved siden af. Serien er Joss Whedons klart største bedrift, og det siger ikke så lidt.

Battlestar Galactica - i mine øjne den serie med det højeste bundniveau; der er enkelte fusere i blandt, men det er godt nok få.

Angel

Lost - hvis anden sæson dog halter lidt i mine øjne, mens jeg var godt underhodlt af både tredje og fjerde.

Supernatural - en serie, der befandt sig på et stabilt niveau i første og anden sæson, mens tredje og fjerde sæson har mange udving på kvalitetskurven; både positive og negative. Seriens største styrke og svaghed er, at den låner meget fra andre serier, måske især fra X-Files & Buffy af de serier, som jeg har set. Dog er Dean Winchester en af de bedste figurer overhovedet.

Firefly - der dog endte før den nåede sin fulde potentiale.

Friends

How I Met Your Mother - jeg er især rigtigt godt underholdt af Barney og Robin.

Scrubs - jeg kunne rigtigt godt lide de første fire sæsoner, men niveauet er faldet helt ekstremt, efterhånden som serien er blevet mere mainstream.
Gravatar

#55 Jakobsen 15 år siden

I fuldstændig vilkårlig rækkefølge:

X-files
Deadwood
Two and a half men
Californication
Band of Brothers
Matador
Dexter
Lost
South Park
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#56 Winniepooh 15 år siden

Mini serier:

Pride & Predjudice

Dansk:

Matador

"Drama:"

Buffy
House MD
Heroes (sæson 1)

"Sitcom":

Frasier
The office
Sex and the city

Vi har How I met your mother liggende derhjemme og regner med at se den snart, de afsnit vi har set virker lovende.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#57 kasper0204 15 år siden

Lost - all the way!

Skriv ny kommentar: