Gravatar

#1 Collateral 15 år siden

Er der andre som har fulgt med i Søren Faulis serie "Deroute", og hvad syntes folk om den?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 filmz-Bartman 15 år siden

Jeg fulgte den også og syns den var rigtig god. det er jo ik svært at drage paraleller til Faulis egen liv i den serie :D
Gravatar

#3 NightHawk 15 år siden

# 1 -

Synes den var ret vellykket. Fauli i sig selv har jeg altid fundet ret morsom, så han behøver egentligt ikke at foretage sig så meget, for at få mig til at grine. :)

Synes også hele forløbet hvor han sælger sin kunstneriske sjæl og blir oplsugt i reklameverdenen og dens usle mammon, er noget nær genial udført.

Afsnit 6 med "Lavpunkt" reklamen og den efterfølgende redigering og mødet med pondus Nørholm, var jeg færdig af grin over.

Chefen på filmstudiet : "Jeg Bryder mig sgu ikke om, at du kalder...for en luder"

Fauli, (rettet direkte mod chefen) : "Ja, sagde alfonsen... :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4 Collateral 15 år siden

Man kan forresten også se den geniale film "De skrigende halse" på www.dr.dk/deroute .

Også ret fedt at han dør på en ret lignende måde i forhold til hans hovedkarakter Ronni, i "de skrigende halse"
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#5 filmz-Bartman 15 år siden

#4
Jeg sad og så det sidste afsnit i dag på min bærbær med høretelefoner, så er ik helt sikker, men der til sidst i afsnitet kan man ikk høre ham banke på kiste låget?
Gravatar

#6 Collateral 15 år siden

#5 Opdagede jeg ikke hvis det er sandt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 filmz-Mr. White 15 år siden

Jeg har set det hele, og synes det var faktisk sjovt, på en lidt mere intelligent måde. Forfriskende at folk som Søren Fauli kan gøre grin med sig selv.

Skriv ny kommentar: