Er der nogen der kender noget til hvor dælen man får fat i Duksedrengen serien ( altså tv serien ) på dvd eller noget ? Jeg mener at have hørt at der var udkommet et meget begrænset oplag af en særlig duksedvd eller at den skulle være på vej men har ikke hørt noget længe. Hvis den f.eks evt var optaget på vhs i tidernes morgen eller sidst den blev sendt på tv.. ville det så være ulovligt at distribuere den ??
Den er nemlig indbegrebet af barndom for mig. Men den er ikke til at opdrive på nogen måde jeg har kendskab til. Hvis den var til salg i butikkerne var jeg ejer men det er den så vidt jeg ved desværre ikke. Har forgæves forsøgt at få dr til at smide den ud til download eller på dvd.
#1 filmz-kriss3d 16 år siden
Jeg mener at have hørt at der var udkommet et meget begrænset oplag af en særlig duksedvd eller at den skulle være på vej men har ikke hørt noget længe.
Hvis den f.eks evt var optaget på vhs i tidernes morgen eller sidst den blev sendt på tv.. ville det så være ulovligt at distribuere den ??
Den er nemlig indbegrebet af barndom for mig. Men den er ikke til at opdrive på nogen måde jeg har kendskab til. Hvis den var til salg i butikkerne var jeg ejer men det er den så vidt jeg ved desværre ikke. Har forgæves forsøgt at få dr til at smide den ud til download eller på dvd.
#2 chandler75 16 år siden
http://www.filmz.dk/forum-search-result.php?form_t...