Gravatar

#81 Winniepooh 14 år siden

Så nævner jeg Matador.

Det virker overflødigt, men det så er der da kommet noget dansk med i tråden.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#82 MOVIE1000 14 år siden

Blackadder
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#83 Bobby Singer 14 år siden

Baywatch

mmm David Hasselhoff... errr jeg mener selvfølgelig Pamela Anderson... det gjorde altså!
Idjit
Gravatar

#84 BN 14 år siden

Matador
All Creatures Great and Small
Everybody loves Raymond
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#85 Takfornu 14 år siden

Okayyy ... hva' så med:

Blæksputten
Wallander
Beck

For slet ikke at tale om alle de fremragende historiske serier fra bl.a. Frankrig og Tyskland :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#86 Bobby Singer 14 år siden

Atheos jeg regner med at du får set alle de serier der er blevet nævnt i denne tråd, inden året er omme, og det gør alle de andre der har skrevet i tråden også.

Alt andet vel være intet mindre end en skuffelse.

Vi regner med dig.
Idjit
Gravatar

#87 Atheos 14 år siden

Så har jeg fået set de første 2 afsnit af the wire! Indtil videre virker den rigtig fed. God 90 stil allá OZ.
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#88 Kram 14 år siden

Godt at se du har valgt The Wire, uden tvivl den mest intelligente TV serie nogensinde.

Jeg kan se at ingen har fortalt om 'Kings' der kører på NBC, en fantastisk serie jeg er helt forelsket i, det er en moderne fortælling om Kong David fra biblen. Serien har et budget på 4 millioner dollars per episode, og det kan uden tvivl ses i det visuelle som virkelig er unikt. Historien bliver fortalt på en meget Shakespeare metode, hvilket bare er endnu et stort plus i serien. Desuden leverer Ian McShane en fantastisk skuespils-præstation i hovedrollen som Kongen Silas.

Desværre er den blevet annulleret allerede inden sæson 1 var slut, men det er dog 100% pga NBC har været elendige til at markedsføre serien. Lad det dog ikke afslå dig fra at se Kings :) Det er en serie der bare SKAL ses.

Amazon: Kings DVD
IMDB: Kings
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#89 Atheos 14 år siden

Lyder meget interessant. Er også stor fan af Ian McShane efter, at have set deadwood. Vil dog ikke sige at the wire er det mest intelligente jeg har set, men har selvfølgelige ikke set nok til at under bygge den holdning ;)
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents

Skriv ny kommentar: