Gravatar

#1 Atheos 14 år siden

Goddag alle. Er meget serie interesseret og har efterhånden set en hel del af slagsen... Faktisk utroligt mange.
Så hvis folk kunne anbefale en god serie, som man burde se, kan de gøre det her.
For lige at remse op nogle af de type serier jeg ser og holder mest af:
Twin Peaks
Beraking Bad
Dexter
Deadwood
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#2 Bates 14 år siden

Carnivale
Oz
Six Feet Under
Riget
Gravatar

#3 Atheos 14 år siden

Carnivale er den eneste af de serie jeg ikke har set, men vil da lige tjekke den ud :)
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#4 MouseMickey 14 år siden

#3 Har du set The Wire? Det er det bedste HBO har produceret. Det er faktisk den bedste tv-serie der nogensinde er lavet.

Filmz-anmeldelse
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#5 Atheos 14 år siden

Har fået den anbefalet af en ven, der netop også sagde at det var nhandler den om?oget af det bedste serie der var lavet. Havde bare glemt titlen på den, indtil nu.
Men hvad handler den om?
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#6 Bobby Singer 14 år siden

Har vi ikke haft en lignende tråd for nylig? Jeg prøver lige at se om jeg kan finde den.

Edit:
http://filmz.dk/forum/tv-serier/de-fedeste-serier-...

Her burde du nok kunne finde nogle gode bud.
Idjit
Gravatar

#7 Atheos 14 år siden

Castiel (6) skrev:
Har vi ikke haft en lignende tråd for nylig? Jeg prøver lige at se om jeg kan finde den.

Edit:
http://filmz.dk/forum/tv-serier/de-fedeste-serier-...

Her burde du nok kunne finde nogle gode bud.


kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget, når en af brugernes ynglings serier er: Rejseholdet, Forbrydelsen og Hotellet xD

Det måtte helst godt være i stil med noget af det jeg har set. Men ellers tak :)
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#8 dolphinfriendly 14 år siden

Jeg kan varmt anbefale "True Blood". Fantastisk serie, bedste HBO serie siden "Six Feet Under" efter min mening, hvis man lige giver den en chance.

Gravatar

#9 Atheos 14 år siden

Hel sikkert. Det er vidst også allan ball der har lavet den?
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#10 dolphinfriendly 14 år siden

Lige præcis. :)
Droppede den i første omgang, jeg så første afsnit - da jeg så giv den en ekstra chance, blev jeg fuldstændigt fanget af universet.

Skriv ny kommentar: