Gravatar

#51 Åkepool 11 år siden

wigant (50) skrev:
#49
Udfra den rammende beskrivelse gætter jeg på Chandler


Hmm, jeg tænkte ellers at det var Ross han prøvede at beskrive, men var langt fra sikker. Det kan lige så let være de to andre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#52 doom WAD 11 år siden

Åkepool (51) skrev:
Hmm, jeg tænkte ellers at det var Ross han prøvede at beskrive, men var langt fra sikker. Det kan lige så let være de to andre.


We got a winner
Gravatar

#53 The Insider 11 år siden

Apropos "Modern Family", så er det en fuldkommen fremragende komedieserie, og jeg har næsten lige taget hul på den 3. sæson, men er jeg den eneste (I konw, I know, Filmz-forum Cliché #1), som er helt sindssygt frustreret over de kvalmende sentimentale, guitar-understøttede moralprædikener, som afrunder hvert eneste afsnit? I 3. sæson runder de i hvert fald hvert eneste afsnit af... Man har grint mere eller mindre konstant i 18 minutter, så kommer guitaren som på kommando på lydsiden, før der diskes op med latterlig lommefilosofi af værste skuffe... Synes det dulmer en del af seriens kant.
War. War never changes.
Gravatar

#54 Riqon 11 år siden

#53 -

Det skal ikke forestille at være en del af komikken ligesom i South Park-episoderne? (Jeg er ikke så kendt med serien.)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#55 The Insider 11 år siden

#54, det indtryk har jeg bestemt ikke fået, nej. Det ville have været anderledes, hvis det var blevet gjort med et glimt i øjet eller tilsat en lille dosis selvironi, men det sker måske hver 5./6. gang :-/
War. War never changes.
Gravatar

#56 Riqon 11 år siden

#55 -

... adw.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#57 Collateral 11 år siden

The Insider (53) skrev:
Apropos "Modern Family", så er det en fuldkommen fremragende komedieserie, og jeg har næsten lige taget hul på den 3. sæson, men er jeg den eneste (I konw, I know, Filmz-forum Cliché #1), som er helt sindssygt frustreret over de kvalmende sentimentale, guitar-understøttede moralprædikener, som afrunder hvert eneste afsnit? I 3. sæson runder de i hvert fald hvert eneste afsnit af... Man har grint mere eller mindre konstant i 18 minutter, så kommer guitaren som på kommando på lydsiden, før der diskes op med latterlig lommefilosofi af værste skuffe... Synes det dulmer en del af seriens kant.


Nu skal jeg prøve at bemærke det når jeg vender tilbage til serien, men i forhold til så mange andre sit-coms synes jeg faktisk ofte de små outro'er er ret uskyldige og undgå at blive så kvalme som det kan være tilfældet i ringere serier. Jeg er rigtig glad ved serien i det hele taget og jeg synes formen (det lidt dokumentaragtige udtryk) fungerer rigtig godt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: