Gravatar

#1 bullettooth 14 år siden

Jeg tænkte at det måske var på sin plads med en tråd til denne! Jeg så ikke Forbrydelsen 1, men fik sappet forbi i søndags og blev hængende, jeg kigger nok også med på søndag for at se lidt mere. Da jeg ikke så 1. sæson kan jeg ikke forholde mig til hvad der er anderledes i denne sæsson, men udelukkende hvad jeg ser.
Overordnet var kvaliteten lidt over middel i forhold til alm, DR drama, dialogerne var som sædvanligt lidt stive, men til at holde ud. Selve billedsiden var faktiskt helt ok, syntes jeg, også selvom der var mange mørke scener med. Historien var dog den der fik mig til at blive hængende, der blev sat godt af fra start, og syntes den fangede, eller i hvertfald vækkede nysgerighed for at se hvad vej plottet drejer. Eller også er det bare fordi jeg kun har 2 kanaler lige p.t, så er man ikke så kræsen ;-)

Dog vil jeg indskyde en kommentar til denne artikel i BT
http://www.bt.dk/underholdning/dr-censurerer-sarah...

Det er sku da for dumt!! der er allerede nok blod i filmen til at jeg ikke ville lade mine børn kigge med anyways... så hvorfor gøre det halvthjertet og ikke i hvad der er lagt op til fra instruktørens side... en mørk og dyster historie... synd og skam.
Gravatar

#2 Patriarch 14 år siden

Jeg synes den var lidt kedelig. Men serier skal ofte lige have lov at starte op, så jeg ser da med næste søndag.

Jeg synes det var fedt med en politisk dimension. Når det så er sagt synes jeg det deres "Dansk Folkeparti" parodi var lidt tyk. Derudover:

synes jeg det er trættende at man kan regne ud at det selvfølgelig ikke er islamiske terrorister der står bag mordet. Det ville DR aldrig have nosser til. Men ok - måske bliver jeg overrasket? Nok ikke. Det minder mig om BBCs "Spooks"... Terroristerne er kristne fundementalister og Mossad.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 davenport 14 år siden

Ha ha Bullettooth :D
"Zappede forbi" og du har 2 kanaler? Det kan ikke have taget lang tid ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 bullettooth 14 år siden

#3 haha, nej det er så også lidt løgn... jeg har Dr1, Dr2, TV2 og dr update... så glæder mig til Dr HD kommer som lidt et lille barn. Har kun en lille Digital antenne, efter jeg er flyttet på bøøhlandet ;-)
#2 Ja den politiske dimension, og det åbenlyse i din spoiler er også det der fik mig til at blive hængende, for netop at det er så åbenlyst tror jeg er tilsigtet, så vi bliver overrasket senere, når en 3.mulighed (måske) åbner sig....... vi må se tiden an.
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

Så det også og blev skuffet over første da den startede for stille. Men den slutter spændende. Men det vil være fedt, hvis de tager en gammel hovedperson med som biperson.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Det er DRs skyld at første afsnit ikke blev perfekt. LINK.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hvis første afsnit KUN ville være godt pga. et par ekstra voldsomme scener, så har den serie sgu ikke meget kørende for sig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Nicki52 14 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Hvis første afsnit KUN ville være godt pga. et par ekstra voldsomme scener, så har den serie sgu ikke meget kørende for sig.

Nej, jeg mener bare det vil være en bedre og spændende start. Men heldigvis er den ikke ucencoreret på dvd'en når den kommer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#9 Nicki52 14 år siden

Skal I se afsnit 2? Det skal jeg. Tror Søren Pilmark er med.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 filmz-Bruce 14 år siden

#9 Nej der er 90% chance for, at DF sympatisører er aftenenens terrorister, så jeg tror det bliver en film fra bunken.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: