Gravatar

#11 Winniepooh 16 år siden

Havde købt Frasier sæson 7 på cdon (nordisk udgave) og så ikke kigget mere på den fordi vi lige var igang med at se noget andet, så får vi Frasier sæson 8 købt hos TP i dag og så opdager jeg pludseligt at der ikke er danske undertekster på wtf????

Ikke at det betyder det store, men hvordan kan de udsende en version i norden der har været forbi dansk cencur UDEN danske undertekster?

Og hvor bliver House sæson 3 af? Her kan jeg altså ikke undvære undertekster pga alle de medicinske udtryk.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#12 Collateral 16 år siden

#11: Var der danske på din sæson 7
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#13 Verbal 16 år siden

Jeg stiller mig også uforstående over for, at der ikke også er nordiske undertekster, når der er nordisk omslag. Og der er slet ingen undertekster på hverken sæson 7 eller 8?
And like that... he's gone.
Gravatar

#14 Winniepooh 16 år siden

# 12 nej, det gik jeg bare ud fra fordi der var et dansk flag på bagsiden (kald mig bare naiv)

Nogen burde spørge Paramount hvad filan de har gang i...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#15 Collateral 16 år siden

#13&14: Det er altså træls at de ikke kan tage sig sammen og få resten af serien udgivet med danske. Personligt ville jeg kunne undvære de danske, men af og til skal der jo være andre med på en kigger, og så vil jeg gerne have at man ikke skal vælge halvdelen af serien fra.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: