Gravatar

#1 Collateral 16 år siden

ER det kun mig der finder det bøvlet at finde frasier sæson 7 - 11 (Mener det er elleve sæsoner) med danske undertekster på nettet eller i butikker?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Verbal 16 år siden

Der er ganske rigtigt 11 sæsoner. Og det er rigtigt, at de ikke umiddelbart er til at opdrive. Ifølge cdon.com vil sæson 7,8 og 9 formodentlig (og forhåbentlig) komme på lager omkring den 9-4-2008.

Hvornår sæson 10 og 11 så kommer med danske undertekster skal jeg ikke kunne sige. Men jeg ved, at samtlige sæsoner af "Frasier" er udgivet over en lang periode, og det er kun få måneder siden, at den sidste sæson, som var sæson 10, blev udsendt på dvd. (Sæson 10 var den sidste i rækken til blive udgivet, da de startede med at udsende sæson 1 og 11 på dvd. Men hvorfor sæson 11 så stadig ikke er udkommet herhjemme skal være usagt).
And like that... he's gone.
Gravatar

#3 Collateral 16 år siden

Jeg har selv holdt øje med cdon, og skrev til dem for nylig. Men så gik det op for mig at der ikke er danske undertekster på deres versioner. Så nu venter jeg på at www.moviezoo.dk finder en release date. Men jeg syntes snart de skulle tage sig lidt sammen og få udsendt den efterhånden længe afsluttede serie på dvd. Jeg er sgu spændt hvad der videre sker for den gode Frasier.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Verbal 16 år siden

Der er danske undertekster på de fire første sæsoner, som jeg har købt på cdon.com. Sæson 5 og 6 har jeg endnu ikke, men der står, at der er danske undertekster. Hvad angår sæson 7, 8 og 9, så står der, at det er nordiske udgaver, og det må betyde at der bl.a. er danske undertekster. Det ville da heller ikke give nogen mening, at vente med at udgive nogle sæsoner uden danske undertekster i reg. 2 format, når de allerede sælges andre steder.
Gravatar

#5 Collateral 16 år siden

Jeg har bare fået en mail fra cdon hvori der står at jeg skal være opmærksom på at der IKKE er undertekster. Jeg er til og med sæson 6.

Også som side note fandt jeg lige Sams bar sæson 1 til kun 100 kr. i går i en lokal byttecentral. Og den var ny.
Gravatar

#6 Verbal 16 år siden

Det må være fordi, de ikke har samtlige specifikationer på udgivelsen, at de ikke tør love, at der er undertekster. Men som jeg nævnte før, så har jeg svært ved at tro, at der ikke er det. Men det må tiden jo vise.
Gravatar

#7 Collateral 16 år siden

#6: muligvis, men det forvirrer mig også at de sagde at den var klar til bestilling, selv om hjemmesiden sagde andet.
Gravatar

#8 enfilmnørd 16 år siden

Det er dog lidt mærkeligt at der er gået 1 år siden sidste sæson(6.) kom til Danmark(i rigtig dansk udgave)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#9 Collateral 16 år siden

#8: Ja, og jeg kunne godt snart tænke mig at der kom en ny.
Gravatar

#10 enfilmnørd 16 år siden

Så er vi to
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: