#8 - The Shield har ikke fået "en ordentlig chance for at samle seere i Danmark", men den er blevet vist på et mere humant tidspunkt end kl 4, 3+ viser den om eftermiddagen af og til (kan ikke huske dagen, men det er omkring kl 17).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Well... det kan vi heller ikke sige at den med 100% sikkerhed ikke gør, men nu er den kommet på DVD osv... så skal den komme om et par år hvor en TV station ikke har andet at vise et bare søndage i træk... who knows :D
Rescue Me - har flere gange blevet vist på 3 og 3+ både tidligt og sent
The Shield - gælder også for denne serie
Friday Night Lights - Burde få en chance istede for endnu et rerun af Melrose Place, Bleverly Hilss, Dawsons Creak eller ...
Curb Your Enthusiasm - vises pt. på svensk tv
The Wire - vises pt. på svensk tv
Arrested Development - har kørt på DR 2
30 Rock - Vises på flere af betalingskanalerne
Rome S2 - Vises på flere af betalingskanalerne, men er på vej til TV3 ligesom bl.a. Prison Break S3
Selvom der er mange reklame blokke på kanaler som fx 3/3+, kanal 4 og 5 har de nu været meget gode til at hurtig at bringe de nye serier efter de har været vist på deres betalingskanaler, også dem som forlængst er blevet dumpet hjemme i USA.
Dog vil jeg sige at gode ENGELSKE kvalitetsserier som fx Life on Mars, Silent Witness ser vi desværre mindre af ift. til tidligere, så jeg er glad for at jeg har BBC Prime i min kabelpakke, at man ikke altid skal vente på de dukke op på fx DR 2.
Svensk (specielt TV4) og Norsk (Specielt TV2 No) er også gode til at vise de gode serier bl.a. tirsdag og fredag aftener.
#17 - Hos mig bliver Sverige godt nok ikke betragtet som værende en del af "herhjemme". Derfor holder jeg stadig på, at "The Wire" ikke vises herhjemme. Trist, men sandt.
Det er dog rigtigt, at nogle af de mindre kanaler er gode til at spotte kvalitetsserier. Desværre giver de dem sjældent en reel chance for at samle et publikum.
#11 lagoni 17 år siden
#12 kill the bills 17 år siden
#13 Wrangque 17 år siden
#14 lagoni 17 år siden
#15 Wrangque 17 år siden
#16 lagoni 17 år siden
#17 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Rescue Me - har flere gange blevet vist på 3 og 3+ både tidligt og sent
The Shield - gælder også for denne serie
Friday Night Lights - Burde få en chance istede for endnu et rerun af Melrose Place, Bleverly Hilss, Dawsons Creak eller ...
Curb Your Enthusiasm - vises pt. på svensk tv
The Wire - vises pt. på svensk tv
Arrested Development - har kørt på DR 2
30 Rock - Vises på flere af betalingskanalerne
Rome S2 - Vises på flere af betalingskanalerne, men er på vej til TV3 ligesom bl.a. Prison Break S3
Selvom der er mange reklame blokke på kanaler som fx 3/3+, kanal 4 og 5 har de nu været meget gode til at hurtig at bringe de nye serier efter de har været vist på deres betalingskanaler, også dem som forlængst er blevet dumpet hjemme i USA.
Dog vil jeg sige at gode ENGELSKE kvalitetsserier som fx Life on Mars, Silent Witness ser vi desværre mindre af ift. til tidligere, så jeg er glad for at jeg har BBC Prime i min kabelpakke, at man ikke altid skal vente på de dukke op på fx DR 2.
Svensk (specielt TV4) og Norsk (Specielt TV2 No) er også gode til at vise de gode serier bl.a. tirsdag og fredag aftener.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#18 NOWhere 17 år siden
Jeg er en sucker Mary Louise Parker, og denne serie kan et elelr andet, som på en gang er sjovt og rørende.
#19 ks 17 år siden
Det er dog rigtigt, at nogle af de mindre kanaler er gode til at spotte kvalitetsserier. Desværre giver de dem sjældent en reel chance for at samle et publikum.
#20 filmz-Bartman 17 år siden