Da jeg syntes det er noget skrapet med kvalitet i dansk tv begyndte jeg at vende næsen mod det store udland (her tænker jeg mest USA) og der er så mange fantastiske serier derude som burde få en chance herhjemme bl.a:
Rescue Me (Fantastisk drama serie (med humor) om New York's brandmænd... skide godt, de viste engang et par afsnit på tv3 engang, men det var om natten hvor meget få havde chance for at se det og det blev derfor ikke den store success) Curb Your Enthusiasm (noget af det sjoveste jeg nogensinde har set, Larry David, som også lavede Seinfeld er gud, det var denne her serie der bl.a inspirerede vores egen Casper og Frank til at lave Klovn) Arrested Development (har ikke selv set det, men det ser sjovt ud og har kun hørt gode ting om den) 30 Rock (Har set første season og det er fandme sjovt... Alec Baldwin er hillarious tro det eller ej)
en af mine veninder er VILD med Entourage.... tilsyneladende et show om mark wahlbergs rise to fame.... meget meget velskrevet dialog...har kun set en halv scene, men den fangede mig
#6 - Giv den nu lige en chance for at blive vist derovre, før du begynder at gøre kræv på, at den vises herhjemme :)
Andre serier, der er grotesk oversete i vores lille land:
The Wire: Behøver vist ingen nærmere introduktion. Suk, siger jeg bare. SE DEN! The Shield: Ja, den har naturligvis også været vist på TV3 kl 4.00 om natten. Men en ordentlig chance for at samle seere i Danmark, det har den sgu aldrig fået.. Desværre. Friday Night Lights: Et drama, der følger en lille amerikansk flække besat af amerikansk fodbold. Fantastisk serie, der desværre nok aldrig kommer til at få chance herhjemme.
#8 Ahh ja, du har ret. Tog fejl af trådene :) Isåfald må jeg igen henvise til Deadwood, eftersom den er vist skrækkeligt, med danske tekster. Vis den kun med engelske :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 Wrangque 17 år siden
Rescue Me (Fantastisk drama serie (med humor) om New York's brandmænd... skide godt, de viste engang et par afsnit på tv3 engang, men det var om natten hvor meget få havde chance for at se det og det blev derfor ikke den store success)
Curb Your Enthusiasm (noget af det sjoveste jeg nogensinde har set, Larry David, som også lavede Seinfeld er gud, det var denne her serie der bl.a inspirerede vores egen Casper og Frank til at lave Klovn)
Arrested Development (har ikke selv set det, men det ser sjovt ud og har kun hørt gode ting om den)
30 Rock (Har set første season og det er fandme sjovt... Alec Baldwin er hillarious tro det eller ej)
håber i har nogle at tilføje?
#2 thomas040 17 år siden
#3 thomas040 17 år siden
det er stadig ret godt...
#4 dyg 17 år siden
#5 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 filmz-Bruce 17 år siden
Har fået bedste anmeldelser af alle serier, som har haft premiere her i efteråret i USA.
#7 chuck 17 år siden
#8 ks 17 år siden
Andre serier, der er grotesk oversete i vores lille land:
The Wire: Behøver vist ingen nærmere introduktion. Suk, siger jeg bare. SE DEN!
The Shield: Ja, den har naturligvis også været vist på TV3 kl 4.00 om natten. Men en ordentlig chance for at samle seere i Danmark, det har den sgu aldrig fået.. Desværre.
Friday Night Lights: Et drama, der følger en lille amerikansk flække besat af amerikansk fodbold. Fantastisk serie, der desværre nok aldrig kommer til at få chance herhjemme.
#9 filmz-Bruce 17 år siden
#10 filmz-vassago 17 år siden